Hotel Pra Monte

• Ligging t.o.v. pistes9,5

1 review over Hotel Pra Monte in het Nederlands

Met vrienden

Dichtbij piste, waar voor je geld!

Anke
6-12-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit hotel wordt gerund door Andrea, een heel vriendelijke en behulpzame vrouw. Het hotel ligt onder de grote gondel. Via een hellende weg bereik je de hoofdweg en loop je binnen 5 minuten naar de gondel. Loop je de helling naar beneden dan sta je direct voor de supermarkt. Prijs per nacht is 65 euro incl. een uitgebreid ontbijt. Dat is echt geen geld in Ischgl. Het hotel is heel verzorgd en maakt een nieuwe indruk. Inmiddels 4 jaar hier geweest, een topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pra Monte in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pra Monte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.