Hotel Piz Buin

Hotel Piz Buinsterstersterster

9.3Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

Op vakantie geweest naar Piz Buin?

9.3Fenomenaal

• 9.5Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Piz Buin

• 9Heuker16-11-2010

Goed sporthotel, mooie ligging

Goed sporthotel vlakbij de Pardatschgratbahn. Het hotel beschikt over een eigen parkeergarage (inclusief) en een mooi welness centrum. Het eten is goed. Ontbijt in buffetvorm en savonds diner als keuzemenu. Hotel heeft een eigen apres ski bar, Niki Stadl. Hier heb je geen geluidsoverlast van.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8lieshout03-08-2009

Mooi hotel prachige omgeving, gezin kids 7 en 10

Een heel gezellig hotel met vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Ontbijt heel uitgebreid. Ook het avondmenu altijd zeer uitgebreid met keuzemogelijkheden. Voor de kinderen werd desgewenst iets anders gemaakt. Zelfs gewoon aardappels met worteltjes of boontjes met een worstje of schnitzel. Of frites met hamburger. Ruime kamers met dagelijks verversing handdoeken. Op kamer voor ieder een badjas beschikbaar voor bezoek aan zwembad of sauna. Alwaar ook weer handdoeken beschikbaar zijn. Heerlijk luxe. En in een prachtige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 8Familie Bol, Rotterdam02-08-2009

Net, goed hotel

Half pension verblijf gehad met twee volwassenen en twee kinderen (10+12) gedurende één week. Nette 4 persoonskamer (afscheiding naar kindergedeelte door gordijn) Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Fijn met badjassen aan naar zwembad, sauna, stoomcabine in kelder hotel. Goed uitgebreid ontbijfbuffet. Vriendelijk, in klederdracht, personeel. Elke ochtend keuzes maken voor 5 gang diner (saladebuffet, soep, voorgerecht, keuze uit 2 hoofdgerechten, dessert) Heerlijk gegeten (vis,vlees,pasta) ook de kinderen) Eventueel patat, hamburgers enz. te bestellen) Knus, traditioneel Oostenrijks hotel. 4 sterren waard. Veel gewandeld. Met gondels omhoog (naar Zwiserland!) Prachtige natuur. Ischgl redelijk groot, gezellig dorp. Fijn openluchtzwembad. Hotel en dorp: aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 9Janine25-02-2009

Heerlijk hotel

Voor het eerst met onze kleine van drie maanden met vakantie. De eigenaresse heeft erg haar best gedaan om het voor ons heel fijn te maken. Het eten was prima, de bar erg gezellig en onze kamer meer dan goed. De service was erg goed. We zouden zo nog een keer gaan. We voelden ons zeer welkom en de wellness was trouwens heerlijk. Prima hotel!!!!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 8Koning07-08-2008

Uitstekend hotel

Prima verblijf gehad. Verzorging en eten was ronduit goed. Begrijp niets van voorgaande beoordeling; je bent in Oostenrijk, krijgt daar - als het even meezit - gerechten uit de Oostenrijkse keuken, en daar was niets mis mee. Sommige mensen moeten maar in Nederland blijven en bij van der Valk gaan eten.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8a van de luitgaarden27-07-2008

net terug 26-07-2008

leuk hotel erg netjes en schoon. Elke dag schone handdoeken maar in ons hele verblijf geen schone lakens, kussenslopen of badjassen gezien!

Maar dan het eten... de eerste dag was het nog lekker en dachten we als dit heel de week zo blijft! Maar helaas het salade buffet werd steeds minder als er iets op was werd het de rest van de week niet meer aangevuld of je zag het de volgende dag weer in een kleinere schaal komen. De rest was ook niet veel soeps de voorgerechten gingen nog wel maar ja wat dacht je van een hoofdgerecht van gefituurde bloemkool en brocolli!!! En wij waren echt niet de enige die dit diep triest vonden want kompleet gevulde borden gingen weer terug de keuken in. In heel de week hebben we een keer een stukje vlees gezien, en wat ik ook niet begrijp is dat er voor kinderen niks anders was, je kan toch op je vingers natellen dat kinderen geen knoflooksoep lusten!

• 9Küller26-07-2008

tophotel

3 persoonskamer geboekt was schoon en ruim met elke dag schone badjassen en handdoeken.Het eten was uitstekend en gevarieerd.Erg vriendelijke en behulpzame mensen, faciliteiten ook uitstekend (sauna, zwembad, fitness) en skiliften op loopafstand. Geweldig gebied om te wandelen en mountainbiken

• 9Fam. Frenken 23-07-2008

Hoge kwaliteits accomodatie

Wij hebben met ons gezin een prima tijd beleefd in deze top accomodatie. Ontbijt en avondeten was van een hoog niveau - het ontbrak eigenlijk aan niets. Het was enkel jammer dat men voor de kinderen geen kindermenu beschikbaar was en het saladebuffet was iets minder van kwaliteit maar voor de rest hebben wij uitstekend gegeten. De kamers zijn ruim,schoon en compleet van opzet. De sauna's zijn riant en luxe van opzet. Prettig is tevens dat het hotel lekker rustig aan de rand van Ischgl gelegen is maar toch vlakbij de bergliften. De service was persoonlijk en klantgericht.

• 8Stijn05-05-2008

Top eten! Dichtbij ski lift. Apres Ski bar Niki Stadl zit in zelfde gebouw. Leuke tent. Aanrader.

Skigebied Ischgl is topgebied.

Gereisd met vrienden in april 2007

• 9de Niet17-09-2007

Goed schoon hotel. Met luxe sauna. Goed eten. Nette kamers.

Gereisd met familie in september 2007

0 tips over Hotel Piz Buin