Hotel Persutt

Geerthe
4-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Fantastisch hotel met leuke eigenaar. Hij maakte meteen een praatje, hielp ons met alles en heeft zelfs een ontbijtje voor ons gemaakt om mee te nemen voor de lange weg terug naar huis. Het ski gebied is top met eindeloos veel pistes. Het hotel ligt 2 minuten van de tunnel met roltrap af die je naar de liften brengt. Niet te vergeten de après ski, enorm gezellig en voor je het weet ga je zingend terug naar je hotel kamer. Top vakantie voor de 1e x samen met met vriendje!

Gereisd Met partner in januari 2019

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Persutt in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Persutt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.