Hotel Neder

Weer vandaag17°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Neder voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Neder in het Nederlands

2007

Keurig hotel aan het begin van het dorp, dus lekker rustig

Patrick
9-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Keurig hotel aan het begin van het dorp, dus lekker rustig. Vijf minuten lopen naar de cabinelift (Pardatschradbahn) waar een grote Intersport zit voor skihuur alsmede een Billa (supermarkt). Kamers zijn voorzien van een tv, kluisje, minibar, douche/wc en grote kledingkast. Elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Ontbijt is TOP! Veel zelfgemaakte etenswaren zoals brood, jam, worst. Er is zoveel keuze! In de kelder een aparte afgesloten ruimte voor de skies en een speciaal rek voor de skischoenen die hierdoor verward worden. Tevens een wellness-gedeelte (gratis voor gasten) met saunarium (sauna en hoogtezon), Turks stoombad, douchegrot, ligstoelen en een gevulde koelkast. Heerlijk na een dag skien. Wij hadden kamer 225 op de 2e verdieping, met balkon. Vanaf 15.00 tot 16.30 kun je hier heerlijk in de zon zitten. Wij hebben rechstreeks geboekt bij de eigenaar, EUR 70 pp/pn. Wij kwamen op de 1e dag erg vroeg aan maar konden gewoon mee-ontbijten. Kamer vanaf ongeveer 14.00 beschikbaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neder in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.