Hotel Ischglerhof

Hotel Ischglerhofsterstersterster

8.7Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

Op vakantie geweest naar Ischglerhof?

8.7Fantastisch

• 9.2Ligging t.o.v. pistes

• Sauna
Tonen op kaart

11 reviews over Hotel Ischglerhof

• 2019
    9W en W20-07-2019

Zeer goed hotel, centr in Ischgl, hele mooie welln

Mooi tot in de puntjes verzorgd hotel, hele mooie kamers, supervriendelijk personeel en bediening. Maaltijden zijn perfect, zeer ruin ontbijtbuffet en 5-gangen diner. Zeer ruime wellness, alles splinternieuw met gratis sapjes en thee; royale rustruimte. Centraal gelegen dichtbij de kabelbaan. Met silvrettakarte gratis in de kabelbanen en gratis busvervoer in het hele dal. Minpuntje: vrij harde bedden en hoge temperatuur in het hotel. Voor sommige mensen misschien te perfect. Weinig avondvermaak in het dorp.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Schaep12-08-2018

Heerlijk verblijf

Dit is een hotel met een vleugje luxe. Je kan hier van een welverdiende vakantie genieten. Modern, goede bereikbaarheid, vriendelijke bediening, lekker een uitgebreid eten. Zeker een aanrader voor mensen zonder kinderen. Gezinnen met jonge kinderen blijven een beetje op hun honger zitten daar er geen speelkamer en tuin is. De wellness is ook meer voor volwassenen. Het hotel is centraal gelegen waardoor je niet ver moet gaan om de berglift te bereiken. De kamers zijn verzorgt en modern. Honden zijn ook welkom maar het hotel is hier niet voor aangepast. (geen tuin) We moesten 15 euro betalen om onze hond hier te laten verblijven. Dit vind ik best veel als dit enkel gebruikt wordt voor de poets. Toch hebben we hier genoten tijdens ons verblijf.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Dennis17-04-2018

Ischglerhof is een uitstekend hotel !!

Als je kiest voor deze accommodatie ben je er zeker van dat je vakantie van A tot Z top is verzorgd door het team van Ischglerhof. Service staat bij hen hoog in het vaandel dus optimaal genieten van alle faciliteiten.

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

9Elroy25-01-2016

Perfecte ligging & goede service

Het Ischglerhof is een heerlijk hotel om in te vertoeven wanneer je op wintersport gaat. Het ligt direct onderaan de piste waardoor je niet hoeft te slepen met je spullen. Daarnaast is de lift op 3 minuten loopafstand.

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Joyce03-04-2013

Geweldig goed eten en een optimale ligging.

Het hotel is zeer goed geoutilleerd en ligt midden in het gezellige centrum, vlakbij de gondel. Je kunt tot aan de overkant van de straat skiën en bent vanuit de beste après ski tenten in een wip 'thuis'. De ontvangst is meer dan goed: je auto wordt ontruimd en geparkeerd. Als je na het inchecken naar je kamer gaat, staat al je bagage daar al klaar. Het eten is meer dan geweldig, een echt smulfestijn als je van verfijnd eten houdt. De kamers zijn zeer goed uitgerust (tissues, föhn, goede bedden, voldoende handdoeken, ruime kluis, etc.). De wellness is ook zeer uitgebreid, mooi en schoon. Het personeel is zeer goed opgeleid en er is ook een sommelier aanwezig. Het is goed vertoeven in de hotelbar en lounge, tot 's avonds laat. De sfeer in dit hotel is erg goed, waardoor de gasten zich thuis voelen en zich ook gezellig gedragen. Een hotel waar je gerust alleen heen kunt gaan. Al het personeel zorgt ervoor dat je niets tekort komt; ook geen aandacht.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10Ellen30-12-2010

Oostenrijkse gemoedelijkheid op topniveau

De vorige beoordelingen geven al aan dat het hotel fantastisch is. Ligging, service, klantvriendelijkheid, warmte, sfeer, heerlijk eten, goede kamers en een prachtige wellness met zwembad. In de afgelopen jaren al enkele andere 4*S hotels bezocht in Ischgl maar Ischglerhof stijgt boven de andere uit. De gasten bestaan voornamelijk uit Duitsers, Nederlanders en Zwitsers. Als u een kamer kunt bemachtigen (meestal is het vol....), veel plezier!

Gereisd met partner in december 2010

• 9Edwin van Hove18-03-2010

Heerlijk genoten

07-02-2010 een weekje naar Ischglerhof geweest. Wat een heerlijk hotel! De liggen is echt pal tegen over het einde van de piste, je hoeft alleen maar de straat over te steken en je staat in het moderne skihok van het hotel, met schoenverwarming! :D

Na een dagje op de piste zijn geweest kan je lekker in de wirlpool bijkomen of je laten masseren door een chick in de spa (tegen betaling...).

Het eten is subliem te noemen. Elke dag 6 of 7 gangen, zeer goed en gevarieerd.

De kamers zijn niet speciaal, gewoon oudbollig oostenrijks. Het hotel heeft een eigen parkeergarage waar je auto wel minimaal 150.000 euro waard moet zijn gezien wat er stond...

Ischgl is lekker decadent en het is genieten. het hotel is rete duur maar daar krijg je wel wat moois voor terug.

Zorg ervoor dat je niet aan de straatkant slaapt want 's nachts lopen er veel lallende mensen langs waardoor je met het raam dicht moet slapen (of doof moet zijn...)

Al met al was het genieten volgend jaar weer!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8dildick johnny25-03-2007

Wij waren van 13 maart tot 22 maart vor de 3e x in dit hotel;eten niets op aan te merken;personeel super vriendelijk;ligging goed tot uitstekend;maaaaaar toen we uitchekten moesten we natuurijk betalen en dat wilden we doen met golden mastercard ;toen we dit aanboden zei de bazin dat onze kaarten afgesloten waren;en dit met een telefoon van haar bank en alle commoties vandien;dit geld ook voor onze vrienden die wilden betalen met golden mastercard;ook zei kregen te horen dat deze kaarten afgesloten waren wat natuurlijk niet zo was;de bazin deed er zeer luchtig over en nogal zeer onproffesioneel;toen we naar onze banken in Belgie belden melden ze ons dat er een algemeen probleem was met het bankkaart systeem;de bazin kon dit maar niet geloven en bleef maar zeuren ; dan hebben wij geld afgehaald in het pinautomaat aan de overkant van het hotel;wat dan weer wel ging met onze kaarten;sorry maar mij zien ze nooit meer terug;ik werd belachelijk gemaakt als nooit tevoren!!ps wel oude badkamer

Gereisd met vrienden in maart 2007

• 8Joost10-01-2007

Tijdens kerst en oud & nieuw 06/07 zaten we in Ischglerhof. Het was de vierde keer in Ischgl en het vierde hotel waar we in zaten. Een vijfde hotel hoeven we niet meer te zoeken, want hier komen we volgend jaar weer terug. Het is niet zo luxe als Hotel Post of Romantica, maar wel veel gezelliger. Zeer gastvrije eiganaren, vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Met de Welness ruimte is eveneens niets mis.

De dalafdaling komt recht tegenover het hotel uit dus binnen tien stappen sta je in het ruime skidepot. 's Ochtends is het maximaal een minuutje lopen naar de Silvrettalift.

Tip: eet overdag niet teveel op de piste, want je wordt in het hotel bij het diner echt helemaal volgestopt.

Gereisd met familie in december 2006

• 9dildick johnny25-03-2006

niet verder zoeken!!!!super echt oostenrijks hotel(veel hout)personeel super vriendelijk,kamers(wij hadden de goedkoopste)in orde,welness is super(6 verschillende sauna's en stoombaden,mooi zwembad incl.frisdranken in welness gratis,bubbelbad is lekker warm,eten was het beste ooit in oostenrijk(na 30 jaar)ligging is top 100 meter van skilift,voor mij geen twijfel meer mij zien ze volgen jaar terug.en dan vergeet ik nog bij mooi weer heeft het hotel een mooie zonneterras.

Gereisd in maart 2006

0 tips over Hotel Ischglerhof