Appartement Haus Albert

Appartement Haus Albert

8.3Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

Op vakantie geweest naar Haus Albert?

8.3Fantastisch

• 8.7Ligging t.o.v. pistes
  • 8.5Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Haus Albert

• 9Bram04-04-2014

Prima locatie, zeer behulpzame verhuurder

Naast dat het een prima appartement is op een perfecte locatie dicht bij de skilift, hebben de eigenaren ons ongelooflijk geholpen. Ivm een overlijden in familiekring moesten wij ons verblijf bekorten. De verhuurder is zeer schappelijk geweest in de eindafrekening van de huurprijs en heeft bovendien geheel onbaatzuchtig één van ons naar luchthaven Innsbruck gebracht. Toch al gauw 2,5 uur rijden heen en terug! Gelukkig zijn er nog steeds mensen die als het er echt toe doet hun medemenselijkheid tonen. Wij waren en zijn hen zeer dankbaar.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 8sanco04-05-2010

Goed appartement redelijke prijs prima ligging

Sluit me volledig aan bij bovengenoemde beoordeling. Van buiten niet bijzonder, maar binnen netjes en ruim. Voldoende ruimte, overdekte parkeerplek voorhanden. Net beheerders echtpaar maar inderdaad niet close. Goed gelegen, slechts enkele minuten van de gondel en dalafdaling. Gebied super modern, keurige voorzieningen, enorm grote lift capaciteit, dus weinig wachten. Door hoge ligging erg sneeuwzeker en steeds prima geprepareerd.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8k&e08-03-2007

hier vorig jaar een lang weekend geweest om te skiën. ziet er van buiten misschien een beetje "goedkoop" uit qua kleur e.d., maar van binnen zeer netjes. Ruime, goed uitgeruste kamers. Auto kon in garage van het huis geparkeerd worden. Ligging op een paar stappen van de roltrap naar de skilift toe en op loopafstand van het centrum. Eigenaar wat afstandelijk, maar kwam misschien door korte duur verblijf. Aanrader qua lokatie, kamers en prijs.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in maart 2007