Appartement Gradiva

Appartement Gradiva

8.9Fantastisch

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

Op vakantie geweest naar Gradiva?

8.9Fantastisch

Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Gradiva

• 2019
    9Bart Segeren27-02-2019

Echt fantastisch! Superschoon, goede locatie en erg vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in februari 2019

• Oude reviews

8H. Gehlen17-11-2017

Skien en relaxen

Super goede accommodatie. Vriendelijk verblijf.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 9Laurie 11-08-2014

Mooi, netjes en groot appartement!

Net terug van een mooie week in Ischgl.Voor een week hebben we in appartement 330 gezeten (eigenlijk voor 6 personen,maar het was er erg rustig,dus we mochten met z'n tweeën in dat appartement verblijven)Een vrij modern, schoon en groot appartement.Hadden vanaf het balkon uitzicht op het dorp en de bergen.Appartementen op de eerste en tweede verdieping hebben uitzicht op het tankstation/straat.Het appartementencomplex ligt aan de rand van Ischgl, daardoor rustig (ondanks de vele bouwwerkzaamheden aan de overkant) Wat wel even wennen was dat bij aankomst geen receptioniste aanwezig was,wij moesten via de telefoon bij de deur contact opnemen met de eigenaresse.Bijna de gehele week is er niemand geweest,behalve de een na laatste dag.Wel vervelend als je juist dingen wilt vragen.Ook lag er geen informatieboekje in het appartement,wat wij erg misten (was erg zoeken naar wifi code)Was voor ons dus een self-service appartementencomplex.Wel erg vriendelijke eigenaresse/manager en schoonmakers!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8stef13-12-2013

Ideale locatie voor short-ski met de wagen

Vrij modern complex, voorzien van alle comfort noodzakelijk voor aangenaam verblijf zonder zorgen. Gelegen net buiten het dicht op elkander geprakt skidorpje. Op wandelafstand van de liften en centrum, ideaal om een rustige aangename vakantie te hebben. Voor ontbijt zijn er enkele mogelijkheden, zelf naar de bakker/winkel gaan of alles laten leveren. Aangenaamste is 's morgens zelf ff naar bakker/winkel wandelen en daarna zalig genieten van een vers ontbijt. In het appartement is alles voorradig om eten klaar te maken. Maar dit is bij ons beperkt gebleven tot een ontbijt. Middagmaal eet je op de piste en 's avonds kun je in Ischgl zalig gastronomisch eten. Je kan genieten van de bruisende aprés-ski en nadien op je appartement genieten van de rust. Indien je het niet erg vindt, kies dan een appartement op de hogere etages zodoende je ook nog een mooi uitzicht hebt vanop je kamer/balkon. Indien je met de wagen komt heb je de mogelijkheid om de wagen ondergronds of buiten te parkeren.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9quinties29-01-2010

Prima!

Dit jaar voor het eerst naar Ischgl. Via internet dit appartement gevonden en telefonisch geboekt. Boek telefonisch, omdat we per nacht toch nog 30 euro van af hebben gekregen. Mooi appartement met echt alle voorzieningen. Verwarming in de kamer deed het alleen heel slecht. (toch wel handig in de winter). Brood bestelt via de receptie, maar dat kan je beter aan de overkant bij de benzinepomp doen, dat scheelt nl. veel geld. Verder is Ischgl prima dorp. In begin even je weg vinden, omdat alles redelijk op elkaar staat gebouwd. Gradiva ligt op rand van centrum en is daarom prima. Je moet overigens wel geluk hebben met je appartement. Wij zaten op de 3e verdieping en keken mooi over het dorp heen. Boek niet op de begane grond, want dan zit je tegen een parkeerplaats of muur aan te kijken. Het is allemaal wel net wat duurder, maar de pistes zijn mooi en ach 100 euro meer op vakantie maakt (ons) ook niet uit. Voor herhaling vatbaar!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Marlies v.d. Munckhof02-08-2009

Geweldig appartementencomplex!

De appartementen van Gradiva zijn modern en sfeervol ingericht. Het gebouw waarin ze zijn gehuisvest is voorzien van alle gemakken en veel luxe (lift, prachtige wellnessruimte, parkeergarage). De service die geboden wordt lijkt op een hotelservice: afval wordt in het appartement opgehaald, om de dag worden nieuwe handdoeken gebracht en wordt er even gestofzuigd, elke week nieuw beddengoed, gratis gebruik badjassen, gratis gebruik internet). Ook op extra vragen of verzoeken wordt meteen en bijzonder correct gereageerd. De ligging is ideaal, 5 minuten lopen naar de dichtsbijzijnde supermarkt en de dichtsbijzijnde bushalte, 10 minuten lopen naar het centrum van Ischgl. Het tankstation ligt tegenover het complex (géén geluidsoverlast). Daar zijn 's morgens verse broodjes van de plaatselijke bakker verkrijgbaar. Dit appartementencomplex is een echte aanrader voor mensen die houden van een rustige ligging en toch de gewenste voorzieningen dichtbij willen hebben.

Gereisd met partner in juli 2009

2 tips over Appartement Gradiva

• stef, 13-12-2013

Skigebied ideaal, en leukste is om in Zwitserland gaan te eten s middags, omdat het hier meestal iets rustiger is dan aan de zijde van Ischgl zelf, en natuurlijk ook taxe-free shoppen in Samnaun is aan te raden

• Laurie , 11-08-2014

Wij kregen,om de zomer te promoten, gratis silvretta kaarten:ideaal!Door deze kaarten konden we gratis in alle skiliften in de omgeven plaatsen(aanrader!) Tips: -Het Silvretta meer (6 km rond het meer wandelen)+Silvretta Hochalpestraße route rijden -Kaunertal Gletsjerstraße (aanrader!)is verder rijden,maar prachtig natuurpark!Blauwe meren en gletsjers -Walk of Lyrics(via lift Ischgl,uitstappen bij middenstation) -Samnaun(belasting vrij shoppen) -Landeck -Eten bij Kuhstall restaurant in het dorp

0 vragen over Appartement Gradiva

Appartement Gradiva info