Hotel Goldener Adler

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Goldener Adler

• 8Linda09-01-2019

Fantastisch!

Mooie, schone accomodatie, midden in het centrum, vlakbij de piste/liften, heerlijk eten en fijne sauna.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 2017
    9Jessica01-08-2017

Fantatische vakantielocatie midden in de alpen

Geweldig hotel, goede, schone kamers, aardig en meegaand personeel, ze geven je tips en advies over mooie wandelroutes etc. Ook organiseren ze regelmarig groepswandelingen waar je vrijblijvend kunt aansluiten. Verder is het glutenvrij helemaal top geregeld. Ze houden met alles netjes rekening en de keuze voor mensen met coeliakie is heel divers.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

6Amanda van Duuren29-11-2011

mooie plek,gehorig,ontbijt +, avondeten minder

Net met het openingsweekend van 2011 hier geweest. De ligging is goed, de liften gemakkelijk bereikbaar. Auto gemakkelijk te parkeren. De kamer was naar verwachting, echter heel erg gehorig. Als de buren de tv aan hebben is het slecht slapen! verder door de hele nacht veel geluiden gehoord. Het ontbijt was prima, maar het avondeten hebben we na 2 keer overgeslagen. vreemde combinaties, vettig en romig. Personeel wel supervriendelijk. Als dit een 3 sterrenhotel zou zijn is het prima, maar 4 sterren waard? nee, dat niet

• 9kbrijder31-12-2010

Perfect gelegen appartement

Het ligt heel ergens anders (beter) dan "Goldener Adler"! Het is van dezelfde eigenaar, neem ik aan. Het staat niet in de lijst van accommodaties als zelfstandig appartementhotel. Het is naast de Silvrettabahn! Alle uitgaans- en eetgelegenheden liggen naast de deur. Enige nadeel is wel dat je dus ook de drukte daarvan op de koop toe moet nemen. Je zit midden in het uitgaanscentrum! Misschien is het mogelijk om deze accommodatie aan te maken in de lijst zodat je deze apart kunt beoordelen, en niet als waardering voor "Goldener Adler".

Met oudere kinderen

• 8S.B.02-05-2010

Goed gelegen hotel, gastvrij

Hotel is zeker een aanrader. Prijs is niet goedkoop maar je krijgt er wat voor terug. Ligt op ca. 5 min lopen van de roltrap die je snel naar de fimbabahn brengt. Ligt dicht bij het centrum en apres-ski gebeuren (zo´n 7 min lopen kuhstall) maar toch redelijk rustig. Eten was zeer goed! Avondeten meerdere gangen met leuke vondsten qua gerechten, ontbijt was altijd zeer goed. Sauna is niet heel erg groot maar voldoende uitgerust. Wij hadden een standaard kamer, niet superruim maar ook wederom alles aanwezig incl minibar, badjassen etc en goed bed (en schoon!). Personeel is zeer gastvrij. Inrichting doet gezellig aan, met hout maar niet oubollig.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Met vrienden

• 9rkel09-04-2010

"Sehr angenehm!"

5 nachten verbleven net voor Pasen.Auto in centrale garage geparkeerd op2 in. loopafstand.Prima lokatie tussen 2 liften ( Fimbabahn / Silvrettabahn ).Wij hadden een prima kamer, een Richerstube, iets luxer, geweldige inrichting met een aparte tv hoek, apart toilet en luxe badkamer.Eten tijdens ontbijt en diner was super! Heel veel vers. Erg vriendelijk personeel, service gericht. Min puntje was dat je EUR 10 moest betalen voor internet verbinding.

• 9A. de Laat18-02-2010

Super locatie met een hele goede keuken

Zijn afgelopen februari, 4 dagen in dit hotel verbleven en dit is heel goed bevallen. De ligging t.o.v. de piste en apres ski is geweldig en dan hebben we het nog niet gehad over de super keuken met elke dag een keuze uit 4 verschillende hoofdgerechten. Zowel vlees, vis als vegetarisch kwam aan bod. Gezellige knusse oostenrijkse sfeer in het eetgedeelte, moderne bar en super mooi saunalandschap. Zeker voor herhaling vatbaar !!

• 9Monique R.24-11-2009

Herhaaldelijk teruggekomen

Dit is onze tweede keer in dit hotel. De service is goed, de kamers zijn ruim en mooi, een lekkere wellness en 's avonds heerlijk dineren! Dalafdaling tot (bijna) naast het hotel! Wederom voor herhaling vatbaar. Het is 4 minuten naar de cabineliften.

• 8Martin en Brigitte17-02-2008

Een top hotel in het hartje van Ischgl, ca. 30 meter van de Dorftunnel (lopende band) welke direkt bij de Fimbabahn uitkomt. Dalafdaling via het op 10 meter daarnaast gelegen hotel Post of via de Silvrettabahn afdaling. Eten keurig en bediening erg vriendelijk. Met de gratis parkeerkaart mag je in de overdekte garage op 10 min. afstand. Wij gaan zeker een keer terug

• 9GZI14-01-2008

Perfecte ligging tov pistes en apres ski. 60 stappen tot de dorftunnel welke je naar de lift brengt. Perfect eten. Kamers niet heel groot.

0 tips over Hotel Goldener Adler

0 vragen over Hotel Goldener Adler