Hotel Garni Tanzer

Direct aan de piste.

John vlijm
22-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Door de ligging perfect. Heen 1 km lopen dan bij de grote lift en apres ski midden in dorp. Als je terug skiet, ski je tot aan de deur Beter kan niet voor dit geld.

Super hotel!

Britt
14-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een top hotel! Centraal gelegen, fijne kamers, lekker ontbijt en een hele aardige eigenaar die je echt in de watten legt. Als verassing bleek er ook nog een mooie welness aanwezig te zijn. Prijs-kwaliteit verhouding is echt super. Bij een volgend bezoek aan Ischgl gaan wij hier zeker terug!

Prima hotel

M. Janssen
5-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel is prima gelegen. Aan de rand, maar binnen 5 minuten bij de lift. Ontbijt is een stuk uitgebreider dan gemiddeld. Veel soorten brood, veel fruit, yoghurt en ook engels ontbijt. Hotel ziet er uit alsof het gloednieuw is. Ook saunaruimte is super ingericht. Mooie doucheruimte op de kamer en bedden zijn heerlijk. Kortom een prima hotel voor een goede prijs. Zeker voor Ischgl+ begrippen.

mooi idyllisch hotel

sjaak
6-9-2013

Een echt Tiroler Hotel, , wij waren weliswaar de enigste gasten, maar het ontbrak ons aan niets, een goed ontbijt en mooie schone ruime kamers.

Naar het centrum is het 10 minuten lopen, maar je komt langs allerlei hotels en winkels.

Mooi hotel met ideale ligging !!

Leen Paalvast
22-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

In 2011 met 5 vrienden in Ischgl en naar dit hotel geweest. Het is een pittorisk hotel met echt een voortreffelijke ligging. Het ligt net aan de rand van de hoofdstraat (Dorfstrasse) en dus centraal gelegen, maar ook weer rustig. Je wandelt in 5 minuutjes door hoofdstaat naar Silvrettabahn. De wandeling op zich is al een beleving: heerlijke mondaine plaats. Geweldige apres-ski en prachtig skigebied! Enig nadeel zijn de ietwat hogere prijzen in vergelijking met andere bekende skioorden in Oostenrijk. Maar je krijgt wel waar voor je geld. Dit seizoen gaan wij weer.

Super hotelletje en goeie service!

Danny Schouten
3-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt aan een piste dus je sied zo van de piste de Schiraum in. Boots aan en klaar voor de apres ski! De heer en mevrouw Brandtner zijn ontettend lieve en gastvriendelijke mensen.

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van het centrum van Ischgl en ligt dus net buiten het drukke gedeelte. Ideaal!

Sprookjesachtig hotel

Rens Blommaert
8-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima hotel met ruime kamers, lekkere sauna en redelijk ontbijtbuffet. (alles is aangelengd met water) Ligt net buiten het drukke gedeelte. Wat ideaal is, dat je tot aan de achterdeur kan skiën.

Ski's en schoen in het skiraum, gewone schoenen aan en hup naar de apresski.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Tanzer in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Tanzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.