Aparthotel Garni Arosa

Aparthotel
8,7

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Arosa voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Garni Arosa in het Nederlands

super

Leen Hanssens
6-12-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor shortski naar Ischgl geweest. Hotel is dicht bij de skilift en is prima in orde. Mooie nette nieuwe kamers, ontbijt tip-top in orde en gastvrouw was voor mij zeker vriendelijk en zeer gedienstig. Ik kan echt geen negatieve punten vinden. Volgende keer boek ik hetzelfde hotel.

Ontbijthotel

Simone
2-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

Ontbijthotel. Schoon doch eenvoudig voor een hele nette prijs. De vrouw des huizes is niet erg vriendelijk te noemen. Geen Oostenrijkse gemüdlichkeit. Matrassen slecht. Als je van luxe en/of oostenrijkse sfeer houdt geen aanrader. Wel doen als je in het bruisende Ischgl dicht bij de lift wilt zitten. Ontbijt is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Garni Arosa in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Garni Arosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Garni Arosa scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.