Appartement Forum

Appartement Forum

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°

• Ligging t.o.v. pistes9,0

We hebben een aantal aanbieders voor Forum voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Forum in het Nederlands

Top-appartement op Top-locatie

Ramon Hak
28-12-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn diep onder de indruk van het net geopende complex met daarin 8 zeer mooie appartementen. Er is gebruik gemaakt van hoogwaardige materialen en er is nergens op bespaard. Vooral het gebruik van de oude houten elementen geven de appartementen een luxe uitstraling. De ligging is nog geen 100 meter van de "dorpstunnel", die je via een soort roltrap naar de gondel brengt. Gemak dient de mens :-). Familie Zangerl is ontzettend gastvrij en doen hun uiterste best om het de gasten het naar hun zin te maken. De service is eerder vergelijkbaar met een hotel dan met een regulier appartement; Broodjesservice, handdoeken zoveel als je wilt, vuil wordt weggehaald, dagelijkse schoonmaak, noem het maar op. Wij kunnen niets bedenken wat nog beter zou kunnen, we hebben hier een fantastische week gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Forum in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Forum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.