Appartement Davo Lais

Mooie ruime appartementen

M. van Lent
22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nu voor de derde keer bezocht en meteen weer vastgelegd voor volgend jaar. Ruim licht appartement met 2 badkamers. Vriendelijke, behulpzame eigenaren. Gunstige ligging tov Silvretta lift. Gelegen in prachtig skigebied.

Broodjesservice, verwarmd skiraum en garage.

Gratis WIFI.

Leuk, practisch en dichtbij

Jessica
20-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heel net appartement, alles aanwezig in het keukentje, vlakbij de piste ( op wandelafstand). Echt een aanrader

bruisend

me
26-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

op loopafstand van het centrum van ischgl. vriendelijk personeel. redelijke prijs

We hebben een aantal aanbieders voor Davo Lais voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Davo Lais in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Davo Lais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Davo Lais scoort een 8.88 uit 10 op basis van 3 reviews.