Appartement Christiane

Topappartement. Ideaal gelegen!

A. Dermois
9-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We gaan al jaren naar dit appartement. Het is een heel fijn kleinschalig appartementencomplex. Met 6 verschillende appartementen. Het is boven de bakkerij van familie Kurz. Parkeren is mogelijk in de kelder. Daarnaast kun je elke dag beneden verse broodjes halen (je mag dan gewoon binnendoor met de lift naar beneden door de bakkerij lopen, geen probleem.). Tevens hebben ze in de kelder een sauna en een turkse stoomcabine waar je gebruik van kan maken.Het appartement is dichtbij de skiliften en vlakbij de dorpstunnel. Naast het appartement is wel een kerk gelegen, waar je wakker van kunt worden in de ochtend. Verder niet vervelend. Je loopt binnen 5 minuten naar de echte dorpskern met alle apres ski barretjes. Ideaal, want je zit zelf niet in de drukte en je bent erzo. Vlakbij liggen ook diverse supermarkten. Echt een aanrader

Ideaal!

Jeroen
11-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima gelegen, in de dorpsstraat, maar net buiten de drukte dus geen schreeuwend publiek voor de deur. Boven de bakkerij, dus je kan binnendoor broodjes halen.

Ter hoogte van de kerk, dus via de achterdeur loop je naar de lift die halverwege de dorpstunnel uitkomt naar de Fimba lift.

Het is kleinschalig, met maar 5 appartementen. Wij zaten in appt 5:

Ruime slaapkamers, ruime keuken en ruime woonkamer met typische hoekbank, twee nieuwe badkamers.

Volgend seizoen weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christiane in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christiane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.