Hotel Chasa Nova/Verwall

Hotel Chasa Nova/Verwall

Weer vandaag22°
7,3

• Ligging t.o.v. pistes6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Chasa Nova/Verwall voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Chasa Nova/Verwall in het Nederlands

betaalbaar luxe hotel voor ischgl begrippen

l
24-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ligt aan de rand van het dorp, daardoor geen overlast van apres-ski. Vier minuten lopen naar de gondel en de Trofana-alm, dalafdaling tot achter het hotel. Het ontbijt en avondeten is van hoge kwaliteit (avondeten echt culinair, 6-gangen). Mooi verzorgd wellness gebeuren. Eigenaresse informeert regelmatig of alles naar wens is. Veel steeds terugkerende gasten vnl Duitsers, Zwitsers, Belgen. De paar aanwezige oostblokkers weten zich te gedragen. Geen hotel voor mensen met kleine kinderen, geen faciliteiten. Conclusie; een comfortabel hotel in een van de mooiste ski-gebieden van oostenrijk.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel verwall vriendelijke mensen heel goed eten

Julien Gils
11-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug weekjewintersport .oversteken en je doet de skies onder naar de gondel en terug tot achter het hotel Het ontbijt en het avondeten is van uitstekend kwaliteit . Het avond eten was smaakvol en echt culinair van hoog niveau Min punt douchen in bad hele badkamer nat. En de week van 6 januari veel Russen in Ischgl ,geen hinder van gehad alleen ze hebben andere waarden en normen als wij.Tip ga in gesprek met ze heel leuk Skigebied is prachtig niet echt moeilijk en het was boven niet echt druk Het Hotel ligt net lekker aan het eind van het dorp lekker rustig maar op loop afstand van het centrum

Gereisd Met vrienden in januari 2010
2005

goed

B. Jeurissen
7-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

goed. ontbijt wel maar diner in hotel-verwall (dezelfde eigenaar)

Gereisd Anders in april 2005

zeer goed hotel eten zeer goed enige minpunt de eetzaal

B. Jeurissen
7-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

zeer goed hotel eten zeer goed enige minpunt de eetzaal is te klein voor het aantal gasten, aangezien ook de gaten van de dependance in deze eetzaal plaats moeten vinden.

Gereisd Anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chasa Nova/Verwall in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chasa Nova/Verwall zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.