Hotel Central

Meer hotelinfo

47 reviews over Hotel Central

• 2017
    8familie Dol30-08-2017

Prima hotel voor een actieve vakantie in de zomer

Heerlijke week gehad. Lekkere ( nieuwe) bedden, ruim appartement en prima eten. Personeel is erg aardig. Zwembad erg dichtbij. Beetje jammer dat onze kinderen veel wondjes opliepen door kapotte tegeltjes op de zwembadvloer. Groot voordeel was de silvrettacard, waarmee je in alle liften/gondels kon stappen, gratis toegang zwembaden, bus.... Al met al een prima all inclusive week gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 9Dol29-08-2017

Heerlijke vakantie

We hebben een fantastische vakantie gehad. Heerlijk gegeten (ontbijt en diner), vriendelijke bediening, zeer schone kamers. Heerlijke bedden. In het hotel zelf is er niet echt iets voor de kinderen (alleen de televisiekamer), hierdoor wel weer spelletjes gedaan. Wat ook weer heel leuk was. Ook is het voetbalveld dichtbij. Met de silvrettacard is echt heel veel te doen. DIt in combinatie met het hotel maakte het een zeer geslaagde vakantie.

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Ischglganger27-07-2017

Prachtige vakantie

We hebben een heerlijk vakantie gehad. Hotel ligt heerlijk in het centrum. Auto kon in de garage blijven staan. Eten wat Zeker goed. We hebben echt genoten.

• Oude reviews

9Elaine29-08-2016

Fijn hotel die zijn naam helemaal eer aandoet!

Hotel midden in het dorp en dichtbij de berglift en bushalte(s), vriendelijke en klantgerichte medewerkers, in overleg is er heel veel mogelijk! Met de Silvrettacard en het all-inclusive concept (prima maaltijden, ruim voldoende keus) is hotel Central in Ischgl een voordelige manier om Ischgl en omgeving uitgebreid te verkennen, echt een aanrader.

• 9Anneke en Wim Kos09-08-2016

Een fijn hotel met goed eten en bediening.

Elke morgen een uitgebreid ontbijtbuffet en elke avond een keuzemenu,saladebuffet was niet erg uitgebreid maar wel goed.Als je tussen de middag kwam had je verschillend soorten belegde stokbroodpuntjes,soep en zoetigheden.Het all inclusive concept was niet erg uitgebreid maar wel voldoende.Alleen zonde hoeveel bier er verloren gaat door een slechte tapinstallatie.Liters bier per dag door de gootsteen.Verder was de bediening zeer vriendelijk.Stonden altijd klaar met een woordje en een glimlach.Verder is de omgeving geweldig mooi en uit gebreid.Met de silvrettakaart een uitkomst..

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 9Marga02-08-2016

Heerlijk Hotel perfect gelegen!

Kamers en bedden goed, de kussen zijn erg zacht. All Inclusive op zijn Oostenrijks (dus niet te vergelijken met de warme landen). Ontbijt meer dan genoeg, tussen de middag soep en kleine hapjes (geen echte maaltijd)! Avondeten van een zeer goede kwaliteit. En drankjes zijn wijn, bier en frisdrank tot 21:00. Personeel zeer vriendelijk. Terras midden in het Centrum en de auto 200 meter in een bewaakte parkeer garage. Kabelbanen, zwembaden en trampolines op loop afstand. Op het terras wel veel vliegen. Maar wij hadden een vliegenmepper meegenomen dus dat probleem was snel opgelost. Al met al zullen wij zeker terug gaan.

• 7Ria17-08-2015

mooi en net hotel, vriendelijkheid kan beter

Heerlijk gegeten, kamers netjes schoon. Helaas was de vriendelijkheid ver te zoeken maar ja daar kwamen we dan ook niet voor. we zijn er veel op uit geweest de omgeving is geweldig en met de silvrettapass kaart kan je veel gratis doen. Jammer ook dat er in de beschrijving stond auto vrij centrum dit was totaal niet het geval!

• 10leo_bri28-08-2014

Prima hotel gaan zeker terug.

Wij hebben al veel hotels aangedaan ,maar dis is ver het beste en zeker prijs kwaliteit , als je iets niet lust moet je het vragen en dan maken ze een ander diner ,als je met honger van tafel gaat is dat uw schuld ,alles is naar de wens van de klant, grote kamers, 1 klein minpuntje (bedden kraken ) ik raad dit hotel ten zeerste aan.

• 6Berend10-09-2013

Niet voor een tweede keer

De ligging is bijna in het centrum van Ischgl, het eten is wel goed maar ook heel erg simpel. De kamer die wij hadden was goed schoon en volgens mij hadden wij net nieuwe bedden aangezien we geen doorgezakte matrassen hadden wat de overige hotelgasten wel hadden. De kamers zien er verder keurig verzorgd uit. De kinderen liggen bij je op de kamer zodat de ruimtes wel wat beperkt zijn.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. Thijssen06-08-2013

Heerlijke vakantie

Hotel Central ligt zoals de naam al doet vermoeden erg centraal. Vanuit het hotel zo de bergliften in. In de zomer zijn er veel liften dicht, maar de hoofdbanen zijn open en kun je zo naar Zwitserland. We hebben elke dag gebruikt gemaakt van de silvrettapas, bij ons zat deze bij de reis inbegrepen, zeker een aanrader!

In het hotel waren alleen maar Nederlandse gasten, vooral gezinnen met kinderen in de leeftijd van 7-12 jaar. We hebben de animatie of iets dergelijks niet gemist. De kinderen hebben erg veel lol gehad. Wel jammer dat de hoofdober (Harry) de enthousiasme van alle kinderen niet kon waarderen.

Hotelkamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Eten was prima. De overige bediening en eigenaren waar zeer vriendelijk!

Zeker een plek om nog eens naar toe terug te gaan!

2 tips over Hotel Central

• Berend, 10-09-2013

In de zomer kun je hier zeer goed mountain biken en het zal er 's winters zeer goed skiën zijn.

• Fam. Thijssen, 06-08-2013

Veel wandelen, per station van de bergliften heb je zeker 4 verschillende wandelpaden naar beneden voor de gewone wandelaar.

2 vragen over Hotel Central

• Haest Leo, 12-08-2014

Parking auto aan hotel

Is er parking aan het hotel (want ik heb gelezen dat het dorp autovrij is)?rking auto

leo_bri, 28-08-2014

Er is een gezamenlijke ondergrondse parking voorzien in de zomer maanden gratis ter beschikking.

• Flip, 02-01-2012

Zwembad in Hotel Central Ischgl

Heeft hotel Central in Ischgl een zwembad. Op Zoover staat dat wel, maar op de site van het hotel wordt dat niet aangegeven.

van Dooren, 08-07-2012

Nee, maar op korte loopafstand is er een binnenbad en buitenbad(gratis toegangkelijk met een clubcard).Hotel zelf heeft een welnesscentrum met sauna en stoombad.

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV