Kleine hotelsWeer vandaag21°

10-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

positief : - nette ruime kamer - heel goeie wifi verbinding

negatief :- toen we toekwamen moest de eigenares nog plotseling een bed opmaken voor de zoon ...allee een bed is veel gezegd ...een keiharde zetel met een lakentje erover was zijn bed terwijl er op de site wel een volwaardig bed vermeld was - heel slechte bedden , latoflex en matras waarschijnlijk van goedkope kwaliteit --> alle dagen opgestaan met rugpijn - heel sober ontbijt , geen variatie , alle dagen dezelfde witte pistolets - er was 2x toen we beneden kwamen rond 8u30 dat er geen pistolets
meer lagen en is ze plotseling pistolets beginnen afbakken met als gevolg warme pistolets aan de buitenkant en nog bevroren binnenin ( kan toch niet !!) ; ze zat gezellig te kletsen met de duitse gasten terwijl ze onze pistolets vergeten was !!!!!!!!!! - alles was zeer berekend : een klein potje yoghurt ; een klein kannetje melk , de eieren...

Het is het goedkoopste pension in Ischgl maar Nooit meer ... voor volgend jaar al een duurder en beter hotel geboekt !!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Super appartement

Visser
4-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Birkheim ligt iets buiten Ischgl, maar met de skibus ben je binnen enkele minuten bij de pistes. De skibus is ons 100 procent meegevallen. de supermarkt in Ischgl is naast de bushalte, dus na de apres ski deden we boodschappen en stapten de bus in. Het appartement is heerlijk, van alle gemakken voorzien en modern en comfortable ingericht

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013
2006

De kamers waren zeer schoon en netjes

Martine B.
2-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

De kamers waren zeer schoon en netjes. Het is wel een kleine afstand rijden tot ischgl. Zeg maar een tunnel door, maar daar is voldoende parking om je auto kwijt te raken.

Gereisd Anders in januari 2006

• Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Birkheim in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Birkheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.