Hotel Arnika

Tonen op kaart

25 reviews over Hotel Arnika

• 9Van Kerkhoven Nora30-07-2014

Om terug te gaan

Waren voor de eerste maal in hotel Arnica,het is ons daar zéér goed bevallen en keren zeker nog terug.Bij aankomst zeer hartelijk ontvangen door de eigenaar op een heel familiale manier. s'Morgens een mooi ontbijtbuffet met vers fruit, lekkere broodjes, te veel om op te noemen, de eitjes worden a la minut klaar gemaakt. s'Avonds is er alle dagen een keuze menu uit drie hooftschotel,waaronder één vegitarisch. Wat ons verwonderde was dat er alle dagen ook vis op het menu stond. De keuken is zéér lekker, Stefan is een Goede kok. De dessertjes klein maar fijn. Het personeel zeer vriendelijk en gedienstig. De kamer alle dagen netjes gepoetst en iedere maal propere handdoeken . Hebben gebuik gemaakt van de gratis Silvretta Card wat zeker een pluspunt is.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Jos 25-03-2014

Alles klopt

Ik wordt altijd wat argwanend als een hotel louter positieve beoordelingen krijgt. Voor wat betreft hotel Arnika blijkt dit echter volkomen terecht te zijn. Prachtige kamer, voortreffelijk eten en gastheer/vrouwschap zoals het hoort.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Luc21-03-2013

Heel gezellig familiehotel

Wij waren er in januari voor onze skivakantie. Hotel Arnika is in 1 woord fantastisch, van het onthaal, Bertram de eigenaar hielp ons eigenhandig de koffers uit de wagen halen, tot het vertrek. Het restaurant bied een heel uitgebreid ontbijtbuffet aan, en voor het diner is er telkens een keuzemenu voorzien, het was iedere avond een hoogstaand culinair feest! Het welnessgedeeltje van het hotel is niet zo uitgebreid maar ruim voldoende en zeer proper. De ligging is uitstekend, op 5 minuutjes wandelen van het centrum van Ischgl, maar toch rustig gelegen zodat je nachtrust verzekerd is, wat waarschijnlijk niet overal in Ischgl het geval is. de ligging tov van de pistes is ook gunstig, het is 300 meter wandelen tot de dorpstunnel van waar men de lopende band op kan recht naar de Fimbalift. Je keert terug op de skies top op 400 meter van het hotel. Kortom een heel fijne ervaring in hotel Arnika van de familie Aloïs

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Carla03-05-2012

Super!

Hotel Arnika is zeer centraal gelegen in Ischgl: après-ski, liften, restaurants en shops zijn vlakbij. Super echter is de service die Bertram en zijn familie bieden. Door de persoonlijke aanpak en de non-stop service voel je je echt thuis. Zeker aan te raden. Maar roep het te hard, zodat we zelf ook nog plaats hebben :-)

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in april 2012

• 10Van den Wijngaert13-04-2012

Gewoon super !

Gemoedeljik familiehotel waar je je onmiddellijk thuis voelt. Kamers heel netjes, de vernieuwde kamers zijn echt een aanrader! . Iedereen enorm vriendelijk ! Keuken is fantastisch! Voor ons is het echt top !

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 10nanette0101-03-2012

Gezellige, Familiaire sfeer

Hotel Arnika in Ischgl is een gezellig hotel, niet te groot en volledig gerund door de Familie Aloys. Bertram in de keuken maakt er een waar feest van. Iedereen tot aan de kamermeisjes zijn enthousiast en verschrikkelijk aardig. De ligging is in zoverre gunstig, dat je aan de dorpsstraat zit en in 3 minuten op de lopende band kan stappen naar de Pardatschbaan of de Fimba baan.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

• 9Katja20-06-2011

Geweldig hotel

Dit is een geweldig hotel met heel vriendelijk personeel en goed eten. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en gaan graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 8Henk en Loekie04-02-2010

Geweldig hotel en komen zeker terug!

Hotel Arnika is een prima hotel. De ligging is helemaal perfect. Het hotel ligt aan de rand van het centrum, maar alles is beloopbaar. De zeer sympatieke familie is iedere dag druk in de weer om het naar je zin te maken. We verbleven er een week. De kamer was prima, klein maar gezellig zitje om even aan tafel te lezen, mooie badkamer met douche, lekkere handdoeken en ultra schoon! Het eten is werkelijk verrukkelijk en verfijnd. Gezellige eetzaal en er is iedere dag een keuze menu, waarbij je vlees of vis kunt kiezen en altijd een heerlijk voorafje en een lekker dessert. Skigebied is fantastisch met veel liften, mega brede pistes, volop mogelijkheden voor beginners, maar vooral voor de wat gevorderde skier/snowboarder. Leuke restaurants om iets te drinken en te eten. Een ware aanrader en wij komen hier zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2010

• 10William19-01-2010

Top hotel!

Arnika is een absolute aanrader. Heel vriendelijk personeel, heel goed eten, mooie kamers en goede service. Kortom een hotel om zeker nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Anita06-09-2009

Familie hotel

Een echt familiehotel met vriendelijk personeel. De keuken is super!!! Wij zijn inmiddels in de winter en zomer bij Arnika geweest en het is altijd prima qua verzorging.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in augustus 2009