Hotel AlpVita Piz Tasna

9Fenomenaal

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

9Fenomenaal

• 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor AlpVita Piz Tasna voor je op een rij gezet:

• Sauna

16 reviews over Hotel AlpVita Piz Tasna

• 9De Backer Leonard20-02-2017

fantastisch

super lekker eten ,vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10Vanlooy Eddy15-02-2017

Top Hotel

Fantastisch hotel met heel vriendelijk management, hebben hier een week genoten van fantastische sfeer en heeeeeeel lekkkkkkker eten.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10heer De weirt06-03-2013

Prachtig heel gezellig

Uitstekend beste hotel ooit, supervriendelijke mensen

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2013

• 9Jan Floren25-07-2012

Fantastische vakantie in hotel PizTasna

Zeer luxueus hotel, prachtig uitzicht, rustige omgeving, uitmuntend eten, zeer goede service, vriendelijke bediening. We komen zeker terug !

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Babbel10-02-2010

Geweldig

Net terug van Ischgl.08.02.10 Over het hotel ben ik heel tevreden. Goede ligging een beetje boven het dorp,dus rustig.Kamers heel netjes en groot.Bad/ douche leuke badkamer.Keuken is daar heel goed heel lekker eten.En je kan daar genieten van niet al te dure huiswijn wat lekker is.Ontbijd met alles derop en aan.Leuke gezellige bar waar Eva goede coktails kan klaar maken. De baas zie je elke dag s'morgens en S'avonds hij maakt dan ook een praatje met de gasten.Een gezellige familiesfeer. Het zwembadje is een beetje klein,maar daar had ik wel geen intresse in tenslotte komen om te skien.en apré skien. Ik ga al dik 10 aar naar Ischgl en al een paar verschillende hotels genomen. ik vind Alp vita prijs/kwaliteit 1 van de beste. Hopelijk volgend jaar der weer naar toe. Naar pisten is het niet ver lopen met de liftje naar beneden en dan de loopband op.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9Babbel09-02-2010

geweldig

02.01.10 zijn we daar aan gekomen. Prachtig hotel helemaal vernieuwd,kamers waren uitstekend. zwembad was een beetje klein, maar we gaan in de winter niet daar naar toe om te zwemmen.dus vond ik het niet zo belangrijk. Een gezellige familiesfeer.heel vriendelijke mensen. De baas hebben we daar ook altijd gezien s'morgens en s'avonds zat hij bij de gasten. Klein maar gezelligge bar,Eva kon goed coktails maken een echte aanrader om eens van te genieten. Ligging naar de misten uitstekend. Ligging naar de apré was ook niet ver wat ook heel belangrijk is. Wij gaan al dik 10 jaar naar Ischgl, en hebben al een paar verschillende hotels gedaan en deze hotel behoord tot mijn favorieten. Ik hoop dat ik volgend jaar der weer eens naar toe kan gaan.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8Frank en Inge13-04-2009

Zeer goed, voor herhaling vatbaar !

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaars van het hotel. De kamers waren goed in orde en werden iedere dag grondig schoongemaakt. De keuze bij het ontbijtbuffet was ruim. Het avondeten was zeer lekker en de bediening was ook hier weer super! Volledige skiservice kan geregeld worden via de receptie. De latten staan de daaropvolgende ochtend klaar in de skikelder. Ook de skipas ontvang je via de receptie. Het hotel is vlakbij de tunnel gelegen om naar de hoofdlift te gaan. Terug skiën kan tot vlak bij het hotel. Het wellness gedeelte biedt een ruim aanbood en is ook mooi verzorgd. Het hotel is rustig gelegen en niet ver weg van het centrum voor de après-ski. Wij vinden het hotel zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9Westlanders11-03-2009

Parel van Ischgl

Tophotel, prachtige kamers, perfecte verzorging. Erg toegewijd ondernemerspaar en medewerkers. Op en top verzorging. Fantastiche diners. Goede ligging binnen het dorp.

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 9p. veentjer28-01-2008

Net terug uit Ischgl. Geweldig hotel, erg gemoedelijk en met goede faciliteiten. Ski-liften goed te bereiken dmv loopband, wij vonden het geen enkel probleem. Aan het eind van de dag kun je bijna tot aan het hotel afdalen. Ook de kamers waren prima. Het is misschien handig om te vragen om een kamer aan de achterkant ivm geluidsoverlast s'nachts van terugkomende jeugd vanuit het centrum. Zeker een hotel om terug te komen, en wij zijn kieskeurig!!

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 9E & N02-04-2006

Geweldig hotel, met zeer uitgebreid buffet (zowel ochtend als avond). Avondeten is echt geweldig (meestal 7 gangen). Inderdaad rustig gelegen en liging tov piste is dmv loopbanden goed te doen. Echt een gezellig/schoon/gemoedelijk hotel. Zeker een aanrader als je lekker een week verwend wilt worden.

Gereisd in april 2006

0 tips over Hotel AlpVita Piz Tasna