Hotel Alpina

7.3Goed

• 8.6Ligging t.o.v. pistes

21 reviews over Hotel Alpina

• 8Erik van der Made26-04-2011

Prima plek, aardige en vriendelijk hotelmanagement

Wij zijn hier voor een aantal dagen neergestreken. Prima plek, goede service. Ontbijt en avondeten is prima. Internet aanwezig maar tegen betaling.

Gereisd met vrienden in april 2011

• 7Kitty01-04-2011

Prima hotel voor de prijs

Wij zijn eind januari in dit hotel geweest. Onze kamer was prima, het was alleen jammer dat er geen lift was aan onze kant van het hotel en dat we ook geen balkon hadden.

Eten was prima. Liften waren dichtbij en via de roltrappen was je ook vrij snel in het centrum.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 4Peerke25-12-2010

Nooit meer vlak onder het dakbeschot

We hebben er lang over nagedacht maar willen mensen toch wijzen op de tekortkomingen van dit hotel. We zijn er in 2008 en 2009 geweest. De eerste keer was het goed, vorig jaar was duidelijk de recessie merkbaar. Eten was het net niet meer, ook de service na onze klacht was ver te zoeken. Als je met 3 stellen dezelfde kamer boekt waarvan 2 super zijn, zeker vergelijkbaar met 2008 en wij hadden de pech om tegen het dak te zitten, dan probeer je een oplossing te zoeken. Dat was voor hen niet mogelijk, ze kwamer er niet eens bij ons op terug. We zouden bij vertrek worden gecompenseerd hoorden we na een paar dagen. Bij vertrek wilden ze het afdoen met een flesje huiswijn, belachelijk. Het geheel maakt we hier zeker niet meer terugkomen.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Ellen03-05-2010

Perfect hotel

Hotel Alpina ligt aan de rand van Ischgl op een paar minuten lopen van de lift. Wij hadden een kamer aan de achterzijde van het hotel. Deze kamer was erg ruim, schoon en voorzien van een erker met zitje. Het ontbijt is in buffetvorm en is prima verzorgd. Het avondeten bestaat uit 4 gangen. Ik vond het wel Jammer dat er geen keuze mogelijkheid wordt geboden met betrekking tot het hoofdgerecht. Verder is het eten van prima kwaliteit en de porties zijn ruim voldoende.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2010

• 8Rianne06-04-2010

super gastvrij aanrader!

In 2010 met twee vriendinnen naar hotel Alpina. we hadden een mooie drie persoons kamer. de hospitality in dit hotel is top. niets is te veel, zeer klangericht en aardig. de ligging is goed aan de rand van het centrum, binnen 5 minuten in de lift en binnen 5 minuten in het dorp. echt een aanrader.. weet niet of het kindvriendelijk is we waren dit keer zonder kinderen.

• 6Ruud14-03-2010

Single-kamer nummer 510 nooit nemen

In 2009 waren we (8personen) zo tevreden over het geheel dat we dit jaar weer hebben geboekt, doch nu met 7 personen. 2 stellen waren nu erg tevreden over de kamers want die waren net opgeknapt en erg ruim. 1 stel was minder tevreden want de kamer was welliswaar netjes, doch verouderd. Ik kreeg nu een kamer voor 1 persoon, nummer 510. Die kamer was het verhuren niet waard. Hij was ongeveer 4 mtr lang en 2 mtr breed en de helft van de breedte had een verlaagd plafond met een hoogte van ongeveer 1,50 mtr. Daaronder stond het bed en er was toegang tot een inbouwkast. Je moest krom lopen om in de kast te kunnen. Vanuit deze kamer had je ook toegang tot de toiletruimte met douche. De toilet was in een soort nis verstopt en als je er gebruik van wilde maken, moest je achterstevoren en gebukt plaatsnemen. De prijs/kwaliteitverhouding is helemaal zoek.

• 6Ruud14-03-2010

Single-kamer nummer 510 nooit nemen

In 2009 waren we aldaar met 8 personen om te skien. We waren zo tevreden over de ligging, de bediening, het eten en de kamers dat we dit jaar weer hebben geboekt, doch nu met 7 personen. 2 stellen waren nu erg tevreden over de kamers want die waren net opgeknapt en erg ruim. 1 stel was minder tevreden want de kamer was welliswaar netjes, doch verouderd, zowel tov de kamers van vorig jaar als tov de kamer van de andere stellen. Ik kreeg nu een kamer voor 1 persoon, nummer 510. Die kamer was het verhuren niet waard. Hij was ongeveer 4 mtr lang en 2 mtr breed en de helft van de breedte had een verlaagd plafond met een hoogte van ongeveer 1,50 mtr. Daaronder stond het bed en er was toegang tot een inbouwkast. Je moest krom lopen om in de kast te kunnen. Vanuit deze kamer had je ook toegang tot de toiletruimte met douche. De toilet was in een soort nis verstopt en als je er gebruik van wilde maken, moest je achterstevoren en gebukt plaatsnemen. De prijs/kwaliteitverhouding is helemaal zoek.

• 7Andre09-03-2010

Aanrader

Eenvoudig maar goed hotel, ligging bijna aan de piste dus super, service goed, ontbijt magertjes en avondeten redelijk (iedereen krijgt hetzelfde en tegelijk). Verder is Ischgl the place to B.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8anoniem26-12-2009

prima hotel

In december hebben we 6 nachten overnacht bij het Alpina Hotel in Ischgl: - prima kamer; - super ligging tov de skilift (100 meter lopen) - aardige service (soms moet je even vragen hoe laat het eten is, maar de familie is erg hulpvaardig) - het eten is eenvoudig maar prima (en in tegenstelling tot andere berichten op zoover zijn de porties prima, nb voor degenen die nog niet gerust zijn: je mag altijd een extra bord bestellen:-)) Zeker een aanrader

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2009

• 8Leon19-12-2009

Zeer vriendelijk, familiaal hotel

Hier een week verbleven en erg genoten. Personeel en eigenaars zijn erg vriendelijk en staan altijd met de glimlach klaar, dat maakt je vakantie al meteen goed. 's morgens ontbijtbuffet was goed met verschillende broodjes en veel soorten beleg. 's avonds was het eten ook altijd zeer lekker (je kan natuurlijk niet alles lusten), saladebuffet was wel elke dag hetzelfde. Met het 4 gangen menu had je zeker genoeg gegeten, bijvragen kon altijd. Wandeling naar de pistes is zeker goed te doen (5 min stappen), verwarmde skilocker aan hotel is ook handig. Kamers waren zeer proper en groot genoeg (mooi balkon en uitzicht) Dit hotel is ideaal (zeker voor deze prijs) om de ganse dag te skiën en 's avonds met je benen onder de tafel te schuiven. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in december 2009

Hotel Alpina info