Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag23°
7,4

• Ligging t.o.v. pistes6,6

5 reviews over Hotel Alp-Larain in het Nederlands

prima hotel, net gerenoveerde kamers

Koek
19-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

alp larain is een prima hotel, ontbijtje en diner prima verzorgd. de bussen komen in de spits om het kwartier en in idd 5 min stap je bij de silvretta uit. denken er zeker over om volgend jaar hier terug te komen. de sauna en het stoombad is allemaal prima.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel, maar wat prijzig

Nadia & Tom
14-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geen idee waardoor de vorige beoordeling zo negatief kan zijn, maar wij hadden een goede ervaring met dit hotel. Personeel was zeer vriendelijk en de kamers alle dagen netjes opgeruimd en schoon. Hotel heeft overigens geen vier maar drie sterren (zie foto's) en is er ook maar drie waard. De saunaruimte is wat te beperkt en veel faciliteiten zijn er verder niet. Vandaar dat wij het hotel wat aan de prijzige kant vonden. Na 20:00 uur kun je niet meer komen eten, dus een uitgebreide après-ski kun je vergeten. Skiën tot aan het hotel is niet mogelijk. Skibus (laatste terug rond 18:30) of taxi (Ischgl-Mathon = 12 EURO) zijn onontbeerlijk. Skibus stopt wel vlakbij het hotel.

Het hotel ligt aan de doorgaande weg van Ischgl naar Galtür, maar de weg is rustig, dus daar heb je weinig last van. Kamers zijn inderdaad wel gehorig.

Gereisd Met vrienden in januari 2009
2008

Afgelopen weekend 3 nachten in Mathon geweest

Monique
7-5-2008
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Afgelopen weekend 3 nachten in Mathon geweest. Op zich niks mis met hotel, alleen de eigenaren zijn vreselijk onvriendelijk..nee ronduit onbeschoft. Ik had eigenlijk gewoon zonder te betalen moeten gaan. 3 dagen niet op de kamer geweest..geen handdoeken en/of schoonmaak. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt

Gereisd Familie in mei 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Alp-Larain voor je op een rij gezet:

Gelegen in Mathon; zeer net hotel

goubert geert
26-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Gelegen in Mathon; zeer net hotel. Ischgl is vlot bereikbaar met de bus. Zeer verzorgde maaltijden. Onze kamer was niet goed geluid-geisoleerd: wij konden het babbelen van onze buren horen wat zeer storend was.

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

In zowel Jan 2006 als Jan 2007 voor een periode van 4 in /

Rob Koch
31-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

In zowel Jan 2006 als Jan 2007 voor een periode van 4 nachten in dit hotel verbleven in verband met ons jaarlijke "mannenweekend skieën". Zeer net hotel met vriendelijk personeel. Gezellige bar. Het eten (keuzemenu) is helemaal goed met veel aandacht voor de opmaak van de gerechten op je bord. Erg goed. Ontbijt is zeer uitgebreid. De kamers zijn ruim, voorzien van alle gemakken, incl internet access. Het hotel ligt in Mathon, ongeveer 5-10 minuten per auto van de gondel naar het skigebied in Ischgl. Het plaatsje Mathon is erg rusig, dus voor "stappers" is dit hotel niet ideaal, omdat je altijd met taxi heen / terug moet naar Ischgl. Samenvattend: een prima hotel waar het zeer goed vertoeven is. Ik kom er graag terug.

Gereisd Met vrienden in juli 2007

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHardlooppaden, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alp-Larain in Ischgl , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alp-Larain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.