Pension Alp Bella

Pension Alp Bella

4.8Matig

Oostenrijk, Tirol, Ischgl

Op vakantie geweest naar Alp Bella?

4.8Matig

• 4.4Ligging t.o.v. pistes

Pension info

• Sauna
Meer pension info

7 reviews over Pension Alp Bella

• 6Huib02-02-2015

Prijs/kwaliteit ver onder de maat!

Wij hadden een appartement geboekt voor 8 volwassenen en dan verwacht je dat ook te krijgen. Nee, we kregen 4 slaapkamers en een eetkeuken. Deze eetkeuken is te klein voor 8 personen. Maar de kamers zijn schoon. Voorts krijg je per persoon 4 handdoeken voor een week, dat is uiteraard te weinig. Er is een prima shuttleservice naar centrum of pistes. De kosten hiervoor zijn €1,- pp. Wat wel echt tegenviel, dat waren de matrassen, deze zijn dun 15cm en matig van kwaliteit. Hou dus rekening met slechte nachten. Al met al € 3.500,- voor een week met 8 personen, is wel heel erg veel. Het skigebied is mooi, maar heeft lang niet de sfeer van bijvoorbeeld Fiss.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 3Margo05-04-2013

Nooit meer!!

Vreselijke ervaring bij Frau Walser van Alp Bella. De eigenaresse is een bijzonder onvriendelijke vrouw die ons nog voordat we binnen waren dusdanig afgesnauwd had dat we al besloten hadden daar nooit meer terug te komen. Mijn moeder was als zesde persoon was meegekomen in ons 6 pers appartement. We hadden dit keurig gemeld. Ook waarom ze meekwam... Mijn vader was een week eerder overleden! Dit weerhield de 'dame' er niet van vreselijk tekeer te gaan tegen ons dat we moesten bijbetalen, de rollator wel lastig was etc. De hele week bleef ze onvriendelijk. Je was gewoon bang om haar op de gang tegen te komen. Ook andere gasten hadden die ervaring. Het appartement was voor de prijs niet goed. De ligging slecht. Nie wieder Frau Walser!

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

• 7Marco25-03-2012

Prima geregeld!

Gezien de commentaren van voorgangers gingen wij enigsinds met het lood in onze schoenen naar dit hotel. Echter, het ontvangst was al gelijk heel erg hartelijk, we konden ook al vroeg onze kamers in en voor onze auto's was vrij dichtbij plek (100m). Auto heb je de rest van de week niet meer nodig aangezien er volop taxies rondrijden voor iets meer dan eur 10,- per ritje. Prima dus! Iedere dag verse broodjes, bedjes opgemaakt, zoals je het mag verwachten.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 2Sjonnie zonder Anita!08-03-2011

Regelrechte aanfluiting!

Appartement........ nouja zo kan je het niet noemen. Een gang waar de kamers aan sluiten, een losse keuken waar je ook door de gang weer heen moet om te komen. Niet echt een eigen appartement. Kamers zelf waren prima, met de badkamers ook. Maar daar is alles bij gezegd. Service was heel laag, beloofde dingen op internet in het rijtje faciliteiten klopt niet. Parkeren, rampzalig. Skibus, duur te lang, en op 150 meter ofzo. Niet gelegen in het centrum, buiten de wijk van Ischl. Een zeer onaangenaamde huisbaas. Geluidstilte om 22.00 uur, is begrijpelijk. Maar het is daar gehorig, en als je bewijs van spreke om 20.00 uur thuis komt en je praat wat met elkaar op de gang, dan stond de baas(in) al met een zuur gezicht te dirigeren. Prijsverhouding erg hoog voor ligging, en faciliteiten 380 euro ofzo. Ik heb beter gezien in oosterijk en midden in het centrum ook nog. Al met al, baggerzooitje.

Skigebied helemaal top :) Zou zeggen zoek in het centrum wat beters dan dit.

• 1Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 3Henk28-02-2011

Wij gaan hier nooit meer heen!

Wij zijn afgelopen winter in februari een week in appartement Alp Bella in Ischgl geweest. Het was voor ons een regelrechte nachtmerrie. Al vanaf de eerste minuut bij aankomst kon er echt niks vriendelijks af van onze geweldige gastvrouw. Het enige wat ze kan doen is boos en heel zuur kijken. De beloofde parkeerplaats is op 100 meter lopen pas. Voor de beloofde whirlpool konden we geen muntjes kopen. De broodjesservice heeft ze alleen de eerste dag gedaan na aankomst, de rest van de week konden we eerst naar het dorp s ochtends voor een ontbijt. Het appartement is zo vreselijk gehorig dat je je amper durft te bewegen in je kamer na tien uur want dan mag er geen enkel geluid meer hoorbaar zijn in haar appartement. Het is appartement is zeker geen aanrader gezien de ligging naar het dorp. Het is ruim 25 min lopen tot de lift. Dus voor de belachelijke hoge prijs van €385 pp, voor een week in de ellende zitten zou ik mooi wat anders zoeken als je een leuke vakantie wil!

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011