Camping Kranebitterhof

11 reviews over Camping Kranebitterhof

• 2018
    3Familie Etmans15-08-2018

Afrader!

Een naastgelegen openbaar park met een bouwhekken er omheen inzetten om in het hoogseizoen tenten te zetten tussen de bierdrinkende bouwvakkers en barbecuende zigeuners... maar wel de volle prijs vragen 👎🏻!! Op de camping zelf nog plek maar die alleen voor campers te willen gebruiken ook al wilden we dezelfde prijs betalen. Want we wilden met 2 kinderen (7 en 12) liever ergens anders staan. Pure discriminatie en zeer klant/kindONvriendelijk! Camping Völs is een veel beter alternatief waar je met een glimlach wordt ontvangen 😃 En maar 5 minuten verder!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

5Ronne22-08-2017

matige door reis camping

Camping is wat verouderd, weinig schaduw, sanitairgebouw, niet redelijk. Sfeer op camping matig. We goede plek om Innsbruck in te gaan. Als we de volgende keer weer hier in de buurt willen slapen, zoeken we een andere camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Arnoud de Wit11-07-2017

veel geld voor weinig

36 euro per nacht voor een camping waar zo goed als niets geboden wordt, het sanitair niet bepaald schoon te noemen is en het tot laat in de nacht erg lawaaierig is met aankomende en vertrekken de auto's en je toch ook wat overlast ondervind van de luchthaven vonden wij rijkelijk betaald, de citytrip die we in Innsbruck hebben gedaan was evengoed zeer geslaagd en het uitzicht spectaculair (mede door de soms landende vliegtuigen)

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 3Gorsse19-08-2016

Nooit meer,smerig vies wordt praktisch niet schoon

sanitair wordt niet of nauwelijks schoon gemaakt.chemische stortplaats regelmatig verstopt,enorme stank.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Patrick01-09-2013

perfect doortrek of kort verbijfs camping

Deze camping op weg naar vaste plek Oostenrijk, toffe doortrek camping gebruikt voor een overnachting. camping is vanaf de snelweg goed bereikbaar. Camping heeft ongeveer 80 plaatsen en is verder voorzien van een restaurant met terras. Het sanitair was schoon, mooie douche De plaatsen zijn ruim van opzet en bij aankomst mag je zelf je plek uitzoeken. Als doortrek camping perfect.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7rabit11-08-2013

Doortrek camping

Deze camping op weg naar Italie als doortrek cvamping gebruikt voor een overnachting. camping is vanaf de snelweg goed bereikbaar. Camping heeft ongeveer 80 plaatsen en is verder voorzien van een restaurant met terras. Het sanitair was schoon. De plaatsen zijn ruim van opzet en bij aankomst mag je zelf je plek uitzoeken. Als doortrek camping perfect.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Smit26-08-2012

Camping vlak bij stad

Alles ziet er nieuw uit, mooi uitzicht op de omringende bergen Zeer vriendelijk personeel en ruim toiletgebouw met o.a. gote badkamers. Je mag zelf je plekje uitzoeken, met op iedere plaats water, afvoer en electra

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Spaan4626-04-2011

Het sanitair is mooier dan de camping

Het betreft een nieuw geopende camping naast de oude. Het sanitair is van zeer hoog niveau. Er zijn een aantal familie wasruimte, met toilet, douche en wasbak. Voor invaliden is er zelfs een ligbad beschikbaar. De camping is hier omheen aangelegd. De plaatsen zijn op gras en zeer ruim. Het receptiegebouw is eveneens een restaurant, waar men een simpele pizza kan eten maar ook uitgebreid kan dineren. De bushalte naar het centrum van Insbruck is vlak bij de camping. De camping verkoopt Insbruck passen, die voor een bepaalde tijd geldig zijn, waar mee je in het openbaar vervoer kunt en nog veel andere bezienswaardigheden in Insbruck kunt bezoeken. Ook kun je met de kabelbaan vanuuit het centrum naar een van de bergtoppen in de buurt.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2010

• 9Jelte07-12-2010

Prachtige camping niet ver van het centrum

Wij wilden deze camping gebruiken als doorreisplek en verwachtten een goedkoop plekje. Dat was er echter niet meer; de camping had een metamorfose ondergaan. Schitterend nieuw sanitair, verwarmd en al, een prachtige receptie met dito restaurant en terras met verwarming. De prijs is er echter wel naar. In het laagseizoen betaalden wij voor een camper met 2 personen 30 euro. De camping is goed toegerust voor de wintersport en je hebt een prachtig uitzicht op de besneeuwde bergen.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2010

• 9opvakantie30-08-2010

Prima voor een paar nachten

In juli 2010 stonden we op deze camping. De receptionist was erg vriendelijk en behulpzaam. Toen ik broodjes wilde bestellen, liet hij zeven fotokaarten zien en ik wees aan welke broodjes ik wilde bestellen. Sanitairgebouw is mooi, heeft zelfs een ligbad en er is ruimte om te koken en te eten. Mooie ruime douches. Vanaf de camping kun je eenvoudig op de fiets of met de bus naar het centrum van Innsbruck. De receptionist geeft hierover duidelijke uitleg en een kaartje. Er is een restaurantje op deze camping, een speeltuintje en een doggywalk.

Gereisd met partner in juli 2010

Camping Kranebitterhof info