7,3

4 reviews over Hotel Grand Europa in het Nederlands

niet weer

Dick Bosker
17-7-2014

Slechte kamer Gele en zwarte sporen in het toilet, die ook nog eens bleef doorstromen. Airco-bediening naast de deur, zonder verlichting (zaklantaarn nodig voor instellen). Onduidelijke verlichtingspaneel (geen opschrift) onduidelijke sporen op de muur achter toilet (zeker niet schoon). Geen ventilatie in badkamer losse plint in de kamer donkere kamer, mede door de aankleding. Bad nodigde niet uit om in te baden (onverklaarbare sporen). Douchen was echter ook een probleem, douchekop zat los op de glijstang en slingerde alle kanten op. Douchewand zat strak op de muur, waardoor het een tour was om in het bad te komen. Klachten gemeld bij vertrek bij de receptie. Receptioniste is meegelopen en we hebben bovenstaande punten gemeld. Dag later bevestiging dat e.e.a. aan de directie was doorgegeven. Echter geen feedback meer gehad. Ook geen reactie gehad op mijn e-mails - onverschilligheid? Maximaal 2 van de 5 sterren waard. Bepaald geen aanrader (slecht prijs/kwaliteitsverhouding)

Gereisd Met partner in juni 2014

Zeer mooi

Davy Vanherck
9-7-2014

Op de terugweg van het Gardameer overnachtten we 1 nacht in het Grand Hotel Europa. Het is een erg mooi hotel met mooie kamers. Ze hebben zelfs een ingang tot de ondergrondse parking van het station waardoor je je auto kan parkeren en het hotel binnengaan. Dit allemaal op 5 minuten wandelen van het centrum. Top !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Zeker geen 5 sterren hotel!

Janine85
17-9-2013

Het hotel was niet heel slecht maar zeker geen 5 sterren waard. Kamers waren veel te warm en stoffig, ik werd er zelfs ziek van. Ze gaven toe dat er problemen waren met de temperatuur regeling maar boden zelf geen andere kamer aan terwijl het echt veel te heet en benauwd was in de kamer. Wij verbleven hier een week en dat was geen pretje. Verder heeft het hotel niet echt een toegevoegde waarde, het ligt centraal maar ook direct tegenover het lelijke treinstation van Innsbruck. Er zijn vast betere en goedkopere hotels is de buurt.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

goed uitvalspunt voor de stad en ook pistes

J. van Bemmelen
      27-8-2010
      • Ligging t.o.v. pistes3
      • Ligging t.o.v. pistes3

Net hotel met veel mooie ruimten en voorzieningen. Het eten is zeer goed en de mensen zijn vriendelijk. de entree is wat benauwd, verder prima hotel

Gereisd Met vrienden in januari 2002

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkerenBetaald
      • Reservering voor parkerenNiet verplicht
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
      • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Europa in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Europa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.