Hotel Dollinger

7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Dollinger voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Dollinger in het Nederlands

Hier hebben we op de heenreis naar het gardameer een nacht overnacht. Prima kamer! Perfect eigenlijk...kamer met twee persoonsbed (twee matrassen) en een babybedje aan de rand van de kamer in een soort halletje. Dat was wel fijn, zo kon onze kleine ons niet zien in ons bed en ging hij mooi slapen.

Het eten was prima alleen duurde het bestellen wel erg lang. Kwam denk ik omdat er in de andere zaal een bus vol mensen ook aan het eten waren.

Wel heel netjes was dat we een andere kamer kregen, ik had een drie persoonskamer besteld en we kregen er een voor 2 met babybed. Dus dat was goedkoper.

Goed geslapen daar en een redelijk ontbijt. Keuze uit brood, yoghurt met cornflakes en dergelijke. Eitjes, beleg en allerlei drankjes.

Ook goed te bereiken vanaf de snelweg. Niet moeilijk te vinden, maar ja wat is er wel moeilijk te vinden met behulp van een tomtom?

een doorgangshotel aan drukke 4 baans weg, met een kwartier ben je per tram in de binnenstad.Elke dag nieuwe busgasten op doorreis, dus erg rumoerig smorgens vroeg. Aan de achterkant sombere gedateerde kamers met klein hoog raam, op verzoek konden we ruilen met lichte kamer aan voorkant.Mooie badkamer, goed ontbijt (wel rommelig).

Restaurant is erg goed. Vriendelijk

personeel. Niet voor langer verblijf, geen gemakkelijke stoelen, geen lounge,wel parkeergelegenheid.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dollinger in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dollinger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dollinger scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.