Hotel Bierwirt ****

Hotel Bierwirt
8,5

Weer vandaag-8°-14°

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Bierwirt voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bierwirt in het Nederlands

sfeervol hotel!

L., 11-11-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel heeft een hele leuke uitstraling. Het is typisch Oostenrijks. De kamers in het hotel zijn over het algemeen goed, ze zijn erg ruim. De douche is alleen wel wat minder. Ons verblijf was erg prettig.

Voor een rit naar Italië op heen en terugreis in dit hotel overnacht. Hoewel we twee 1-persoonskamers hadden geboekt waren er 2 persoonskamers voor ons gereserveerd (zonder meerprijs!). De rit naar Italië betrof het vervoer van een overledene dus moest op heenweg een goede en veilige stalling voor onze auto (met hierin de overleden persoon) geregeld worden. Dit was perfect geregeld door de eigenaar die hiervoor zijn prive-garage beschikbaar stelde en vervolgens zijn eigen auto hiervoor parkeerde zodat er ook echt niemand bij kon.

Het ontbijtbuffet is zeer compleet en ook voor de warme maaltijd bleek het hotel over een prima keuken te beschikken.

Voor ons staat het al vast: bij een volgend transport naar Italië gaan we niet door Zwitserland maar pakken we weer een lekker glas bier in Hotel Bierwirt in Innsbruck.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bierwirt in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bierwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bierwirt scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.