Hotel Altpradl ***

Hotel Altpradl

Onvoldoende

Weer vandaag-8°-14°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Altpradl voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Altpradl in het Nederlands

Drama hotel, echt nooit doen!

René Bressers, 1-10-2014

Het is heel erg dat deze slaapgelegenheid te boeken is. De ligging is dicht het centrum maar in een allochtone achterbuurt gelegen, kamers en interieur onderkomen, bedden onmenselijk, sanitair 100jr oud, parkeergelegenheid was vol, betaalde parkeergarage een drama (parkeergarage is een bunker waar je niet meer uitkomt), luidruchtige kroeg aan de overkant, geen verf op radiator/deuren en kozijnen. Alleen het ontbijt was gewoon goed. Dit was ook de mening van de overige Nederlandse gasten die we gesproken hebben. Voor een overnachting van €110,- incl parkeerplaats zoeken we geen luxe maar ook geen hotel in staat van ontbinding.

leuk hotel voor doorreis

San, 20-9-2009

Wij hebben er 1 nacht geslapen omdat we op doorreis waren. Kamer erg ruim en schoon (we waren met 3 volwassenen en 1 baby). De service is goed en de mensen zijn vriendelijk. Kinderbedje was ook geen probleem (€8 p/n). Ook een kinderstoeltje ontbrak niet. Het ontbijt was voldoende en goed. Avondeten hebben we er niet gehad, kunnen we dus niet over oordelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altpradl in Innsbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altpradl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Altpradl scoort een 3 uit 10 op basis van 3 reviews.