Appartement Winkler

Appartement Winkler

4.3Onvoldoende

Oostenrijk, Tirol, Imst

Op vakantie geweest naar Winkler?

4.3Onvoldoende

• 1.7Inrichting
  • 1.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Winkler

• 2Liesbeth20-02-2017

Vreselijk!

We hadden voor ons gezin van 5 voor 1 nacht op doorreis een app geboekt met 2 slpkm, 1 2p bed en 1 stapelbed. Zoals touroperator aanbeveelde. De prijs was €209,50 incl ontbijt, best aan de prijs maar er was nog maar weinig beschikbaar voor ons 5-en. Echter, blijkbaar was er via touroperator doorgekomen dat we maar met 2 personen zouden komen. (Waarom zouden wij met z'n twee iets huren met 2 slaapkamers...?) Kleine paniek maar we konden eerst eten en daarna was de kamer klaar voor 5p. Het stonk enorm naar rook, direct alle ramen opengezet. Ging nauwelijks weg, veel wakker geworden van een dikke keel. Bovendien hadden we geen 2 slpkmr maar was er 1 bed in de woonkamer gemaakt. Onze dochter kon bij ons op de grond op n matras. Volgende dag vertelde de eigenaresse doodleuk dat het nu €325,00!! kostte, voor 1 nacht in een doorrookte kamer die we niet geboekt hadden! Na bellen met touroperator heeft ze het ook nog geflikt om zonder mijn toestemming €296,00 van mijn creditcard af te schrijven.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

• 8Ton02-03-2015

Super gastvrij

Frida is super gastvrij, gezellig voor de kinderen, eten super goed, ontbijt uitgebreid elke dag vers gekookt ei, broodjes,broodjes voor tussen de middag, wel lekker oostenrijks inclusief muziek(lachen), Oude keuken in appartement maar toch niet gebruikt, nieuwe badkamer, heerlijke bedden, verwarming element voor je skie schoenen, ruimte voor je skie's, slee te gebruiken van het hotel, aan de piste.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

• 5kaat18-01-2012

matig-tot slechte verhouding prijs- kwaliteit

het enige pluspunt is de ligging de apartementen zijn zeer ouderwets qua inrichting-minimaal comfort keuken met 3 electrische kookplaten waterkoker die niet afslaat en een magnetron-geen vaatwasser badkamer erg verouderd oa voegen 1xp week handdoeken anders betalen! 4-pers uitrusting dus 4 bordjes-kopjes etc minimaal dus broodjesservice mogelijk zeer bazige eigenaresse die alleen voor het geld gaat geen winkels aanwezig

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9Bozzie-T18-12-2010

gastvrije accommodatie naast het dalstation

Vanwege autopech arriveerden we een dag eerder dan gepland in Hoch Imst. We werden bijzonder hartelijk ontvangen in Winkler terwijl we in een andere accommodatie logeerden tijden deze wintersportvakantie. Gezellig kneuterig zoals dat eigenlijk geldt voor het hele gebiedje. Lekker overzichtelijk als je met kinderen gaat. We gaan dit jaar voor de zesde keer.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Appartement Winkler info