Gasthof

3 reviews over Gasthof Familienfreund Gästehaus Bauer in het Nederlands

Super vakantiebestemming!

wendy
4-5-2012

Ik ben hier vanaf klein kind heen geweest op wintersport en ook 1x in de zomer geweest. Het heeft nog steeds een speciaal plekje in mijn hart en daarom ben ik blij a.s. zomer weer een keer terug te kunnen keren hier naartoe. Onzettend gastvrije mensen, helemaal ingericht op gezinnen met kinderen en genoeg te doen voor iedereen. De kamers zijn qua uiterlijk wat oud, maar alles is in prima en schone staat.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012

Familienfreund Gästehaus Bauer, Dikke 10

Mike
3-10-2010

Familienfreund Gästehaus Bauer, Het is werkelijk een van de mooiste plekjes op aarde! Het is een fantastische wintersport geweest met alle gemakken van dien! Familienfreund Gästehaus Bauer;

Appartement: authentiek ingericht en typisch Oostenrijks maar netjes en schoon.

Ligging: Geen 100 meten van de skibanen met diverse liften, op 1350 meter hoogte van het dorp Imst. Een groot winkelcentrum in Imst kun je bootschapen doen en shoppen.

Het personeel: Heer Bauer is een zeer behulpzame man en zijn familie is ook bijzonder mensvriendelijk.

Wij komen volgende jaar zekker weer!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Hier kom je zeker weer terug!!!!

Sabrina & Company
26-5-2009

Bij de familie Bauer is niets te veel, je hoeft het ze maar te vragen en ze proberen het voor je te regelen. Wij komen er nu al jaren en we hebben het nog steeds erg naar ons zin. Niet alleen in de winter hebben ze veel te doen maar ook in de zomer organiseren ze veel voor hun gasten. De appartementen zijn altijd netjes schoon en bezitten eigenlijk alles wat je nodig hebt. Indien gewenst kan je vers brood of broodjes bestellen wat ze dan elke morgen vroeg bij je aan de deur hangen. Reserveren voor de wintersport is een aanrader want dit gastehaus is zeer geliefd bij de Nederlanders in de winter. Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Familienfreund Gästehaus Bauer in Imst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Familienfreund Gästehaus Bauer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.