Hotel Auderer

Hotel Auderer
7,8

12 reviews over Hotel Auderer in het Nederlands

niet vriendelijk - baas geeft het voorbeeld

edmond
21-9-2017

hotel is zeer proper, eten is prijs/kwaliteit goed, ontbijt is beperkt, geen variatie, ligging is niet goed tegen drukke weg, kamers zeer proper, maar je verschiet u wanneer er iemand van het personeel goedemorgen zegt, onze plaats in het restaurant was denkelijk toevallig slecht gelegen tegen de schuifdeur v/d keuken, de onderhoudswerkman liep zomaar door het restaurant met zijn tuingerief en gebruikte de gootsteen van de keuken om zijn (vuile) gieter te vullen en steeds met een onvriendelijk gezicht, de baas gaf steeds het voorbeeld die dacht dat wij van hem leven, er was ook een huwelijksfeest op een zaterdag, daar moest je door om uw voorgerecht te gaan halen en 's avonds was er NIETS te doen zodat je maar naar uw kamer ging, het avondeten was alles behalve een beleving, alles moest snel gaan, men ruimde al af voordat je goed en wel gegeten had zelfs uw tafeldoek werd vroegtijdig meegenomen (servietten) en de all in formule was niets meer dan half pension, s middags niets en de drank gewoon van goedkope kwaliteit.

Oude reviews (archief)

Heerlijk hotel!

fam. Smit
27-3-2015

Een week in hotel Auderer, wij kwamen om te skiën.

In het dichtstbijzijnde skigebied lag niet veel sneeuw meer, zijn elke dag naar See gereden dit was goed te doen.

Bedden zijn wel erg hard, en jammer is dat er een disco/bar onder het hotel is. Deze is alleen op vrijdag en zaterdag open maar geeft dan veel lawaai als je in het verkeerde gedeelte van het hotel zit.

Na overleg kregen wij meteen een kamer aan de anderen kant van het hotel. DIt was super!!

Sauna is heerlijk en ziet er netjes uit.

Het eten in het hotel is heerlijk en de bediening heel erg goed!

Het personeel in hotel auderer is Top.

Het is een schoon hotel.

Super leuk week gehad!

Voor de derde keer een nachtje in dit hotel geslapen op weg naar Italie. Prima en schoon hotel in Oosterijkse stijl. Mooie kamer, groot genoeg met 2 kleine kinderen. Op aanvraag een netjes babybedje op de kamer aanwezig. Ontbijt in de ochtend weer zeer goed verzorgd.

Als we weer naar Italie gaan gaan we zeker weer hier overnachten. Vriendelijk personeel en een netjes en schoon hotel. Heel gemoedelijk met een prima prijs.

Leuk hotel

dorientje40
5-10-2010

Wij hebben 1 nacht in dit hotel geslapen toen we op vakantie gingen naar Italie. Kamer was erg ruim opgezet en schoon. Babybedje was nog niet aanwezig. Toen we het gevraagd hadden was dit er binnen 30 minuten. Goede service dus.

In de kelder is een speelkamer wat voor ons zoontje van toen 14 maanden helemaal super was. Badkamer wat gedateerd maar verder erg schoon. Het ontbijt was ruim opgezet en lekker.

Erg leuk hotel

Jari
10-8-2008

Het is een leuk hotel vlakbij het centrum van Imst. De kamers waren mooi en het eten was heel goed. Het personeel is vriendelijk en je kunt leuke uistapjes in de buurt maken. wij hebben een hele leuke zomervakantie gehad.

De chauffeur van de Jong was zeer goed

A. Tempelman
6-3-2008

De chauffeur van de Jong was zeer goed .Hij heeft heel goed zijn best gedaan om files te vermijden en eenmaal op de bestemming aangekomen, heeft hij ook zijn best gedaan om iedereen het goed naar zijn zin te maken. De voorlichting van de reis bij dirk v/d broek was niet goed. Het viel dit keer mee, omdat het een wandel/langlauf reis was, dat was ons niet verteld. Desondanks hebben wij als skieers veel pistes gezien op deze manier.

een redelijk hotel, ligt aan een vrij drukke weg en aan de rand van Imst. Geen gezellige bar en in de avond is er niets te beleven.

Eeen goed hotel, uitstekende bediening, redelijk eten en nette kamers. Het enige nadeel van het hotel was dat het gelegen is aan een drukke verkeersweg.

Dit hotel ligt in een hele mooie omgeving, niet zover van Imst zelf(ca. anderhalve kilometer),vlakbij het station en de snelweg.Mooie kamers, goed eten en drinken, fijn personeel en een leuke chef Paul.

na een week in Italie waren we blij dat ze bij de info van Imst ons dit hotel aanbevolen. heel propere grote kamers en goede bedden en heel vriendlijk personeel. het avondeten in 4 gangen met keuzemenu. Als ge met de auto bent is het geen probleem,het is een paar minuten van Imst.

We hebben een aantal aanbieders voor Auderer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auderer in Imst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auderer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Auderer scoort een 7.83 uit 10 op basis van 15 reviews.