Appartement

Leuk verzorgd appartement

Baas
2-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een volwaardig appartement voor vier personen. Wij hadden kamer 7 en deze was voorzien van een afwasmachine en een gril/magnetron. De bedden waren goed, en ook de slaapbank was groot genoeg. Onze badkamer had een bad waarin je ook kon douchen. Televisie met vele zenders.

De bakkers, supermarkt, de suzuki dealer en opel garage, vvv kantoor (waar je ook skipassen kunt kopen), restaurantjes en cafe's op loopafstand

De hulpvaardigheid was zeer goed. Wij konden gebruik maken van internet op het kantoor maar ook op appartement tegen geringe vergoeding.

Wij gingen met de auto naar de pistes in Sölden (8 min rijden). Maar ook de skibus stopt op twee min lopen.

Al met al, een leuke tevreden vak. gehad.

TIP: vlakbij is een Thermen waar je de gehele dag kunt zwemmen, dus denk om je zwemkleding !

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2009
2008

Zeer gastvrij en rustig

Kees Verkerk
29-7-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb dit appartement een aantal maal gebruikt als ik mijn caravan uitgeleend had aan familie. Gastvrijheid hier is enorm, je kunt kiezen voor alleen te slapen, maar ook om een kamer te huren met een keuken of zelfs een eigen huisje (met ligbad, wc, keuken, slaapkamers en woonkamer). Er is ook de mogelijkheid om 's morgens ontbijt te bestellen. In de omgeving kun je vollop wandelen, fietsen, mountainbiken, winkelen enz. In de winter kun je met de bus (halte vlakbij het huis) naar de skipistes in Sölden gebracht worden. Naar mijn idee een aanrader voor anderen!

Gereisd Familie in februari 2006

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Haus Alpenrose

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alpenrose in Huben, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alpenrose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.