Gasthof Bergheimat

Gasthof Bergheimat

6.6Voldoende

Oostenrijk, Tirol, Huben (Imst)

6.6Voldoende

Gasthof info

Meer gasthof info
Tonen op kaart

35 reviews over Gasthof Bergheimat

• 8Nathalie05-09-2015

Heel geslaagd

Heel vriendelijke gastheer en -vrouw. Nette en rustige kamers. Lekkere boerenkost. Prijs-kwaliteit onklopbaar. Bushalte op 50 meter en op 10 minuten in Sölden.

Gereisd met oudere kinderen in april 2015

• 5wim03-08-2013

Je moet ervan houden.....

Na vijf overnachtingen in de maand juli in dit hotel kom ik tot het volgend relaas. Vriendelijk maar zeer aanwezig personeel met kinderen probeert het de gast zo goed en zo kwaad als het kan naar de zin te maken. Bij binnenkomst maakt het een rommelige indruk. Door het hele hotel tot in de kamers aan toe hangen wielrenshirts en zelfs complete racefietsen aan de muren. Kamers zijn zeer gedateerd met keiharde bedden. Het eten is goed maar erg basic. Elke dag stond er bij het ontbijt een lunchpakket klaar. De omgeving is fantastisch en zeer rustgevend.

Gereisd met partner in juli 2013

• 2Saskia02-04-2013

niet doen!

Ik kan dit hotel alleen maar afraden! In het hotel zelf is een beperkt aantal kamers beschikbaar. De rest van de kamers huurt men door het hele dorp. Dit kan op 30 minuten loopafstand zijn. Je kunt deze kamers ook niet bezichtigen, je moet ze meteen nemen. De skiruimte kun je alleen gebruiken als je in het hotel zelf logeert, anders moet je je spullen bij je kamer stallen. Het eten is slecht: soep, een saladebuffet met bruine sla, een stukje toast met een flintertje kaas. Als hoofdgerecht vlees met droge rijst, pasta of patat. Geen groente, geen saus. Toetje is een kiwi, een bolletje ijs of twee ardbeien. De drankjes absurd duur. Als je aankomt met problemen of klachten wordt je afgeblaft. Ik kom hier echt nooit meer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

• 5een niet tevreden klant25-10-2010

slecht

de binnenkomst is rommelig en donker. eerste indruk is vaak bepalend voor rest die is niet goed. heb mijn best gedaan om positief te blijven gelukkig was janine erg aardig en vrolijk. marcel was aan het schreeuwen tegen zijn zoon of iemand anders doe je niet waar gasten bij zijn. het eten was goed genoeg geweest als het goed was bereid. de broodsoep was lekker de spareribs waren goed geweest als ze niet te zout waren geweest en de gebakkenaardappelen waren zeker beter geweest als hij het niet gecamoevleerd had met salade en veel saus. het salade buffet wat gewoon weg smerig. drie soorten bittere sla de tomaten gingen nog maar waren op vrijdag op. en de rest lag zeker vier dagen al in het water kant en klaar gesneden. dus je proefde vooral water. de lunch werd gemaakt van het overgebleven brood van gisteren en werd klaar gemaakt en ingevroren om de volgende de dag in een plastik zak terug te vinden. all in betekent eigenlijk pas om 16.00 uur want eerder moet je kijken of er iemand is

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Corrie05-08-2010

heel gewoon,heel bijzonder!

Bergheimat is heel gewoon heel bijzonder. Als je voor luxe gaat moet je niet naar Bergheimat gaan. Als je een bijzondere vakantie wilt dan wel. Iedere dag kun je als je dat wilt gaan wandelen met de eigenaar Marcel. Van tochten tot ca. 2uur, tot tochten die een hele dag in beslag nemen. Je komt op plekken waar je zelf nooit naar toe zou kunnen als je de weg daar niet goed weet. Ook gaat hij een paar keer per week klettern,bergbeklimmen met een tuig. Na een lange dag staat Marcel in de keuken om een eenvoudige maar goede maaltijd op tafel te zetten. Ik snap al die negatieve kritiek niet zo goed. Barbara,en Marcel en kelnerin Janine doen alles om het hun gasten naar de zin te maken. Wij voelden ons er THUIS en gaan volgend jaar terug. Ook de omgeving het Otztal is geweldig. Ik zeg:GEWOON DOEN!!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8kelly21-03-2010

zeker voor herhaling vatbaar

prima ligging. lekker rustig. solden zeer goed bereikbaar met auto en skibus. zeer vriendelijke eigenaren. eten is prima. geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon normaal! elke dag 5 gangen: salade, soep, voorgerecht, hoofdgerecht en toetje. kamers erg ruim.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

• 6ineke van dijk27-02-2010

niet voor herhaling vatbaar

De eigenaaresse kan behoorlijk gestressed raken als het even te druk wordt. Wij hadden voor 32 personen geboekt en werden zonder medeweten bij 3 verschillende appartementen/ferienhuizen ondergebracht. Het avond eten was kleur en smakeloos; het ontbijt is goed.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 8Kees18-01-2009

dikke prima

Dit is een prima gasthof. Voor 43 euro per kamer per nacht heb je een goede schone slaapplaats met een prima ontbijt. Het dagelijkse menu is ook prima, en als je niet genoeg krijgt gewoon even vragen. vooral de spareribs op donderdag!! heerlijk. Je krijgt eten dat met zorg bereid is, niet van die vette troep! iedere dag gingen wij met de auto naar de piste, de skibus stopt voor het hotel

Gereisd met partner in januari 2009

• 7M. Ben-Yosseph07-04-2008

Eten was niet voldoende qua kwaliteit. Overige aspecten waren ruim voldoende tot goed.

Gereisd met vrienden in april 2008

• 8Irene07-02-2007

Bus voor de liften vlakbij en je wordt voor de lift afgezet. Elke dag een vastgesteld menu (wat vrij snel wordt geserveerd). Zeer vriendelijk personeel. Het is een accommodatie waar veel repeaters komen.

Gereisd in februari 2007

0 tips over Gasthof Bergheimat