Hotel Bergfriede

13 reviews over Hotel Bergfriede in het Nederlands

Erg slecht

Anoniem
25-2-2017

Totaal geen vriendelijke eigenaar. Er mag niet gerookt worden op de kamer maar er staat wel een asbak, waar is de logica? Het hotel staat naast een kerkje dus je word elke nacht wakker als de klokken gaan slaan. Je moet zeker 20 minuten met de bus om bij het skigebied te komen. Het eten is extreem zout terwijl wij toch redelijk wat zout gebruiken in het dagelijkse leven. Wanneer je je bord niet leeg eet vraagt ze alleen maar nicht gut? Terwijl je ook gewoon vol kan zijn. Als je de kluis wilt instellen kan dat alleen met haar code en zij weet dus ook de code die je in stelt, wat heeft een kluis dan voor nut? Ik kom hier iedergeval nooit meer

Top vacantie

Bossaerts Agnes
31-12-2016

Bergfriede is zijn prijs meer dan waard,het eten was super lekker,en ruim voldoende!De kamer word zeer netjes onderhouden,net zoals de rest van het Gasthof!Een aanrader!

een zeer goed pension

peedmir l
23-9-2016

Het eten kan je sochtends al kiezen van hun menukaartje(2 soorten

vlees of vegatarisch).Is echt heel lekker.

Je krijgt elke ochtend een warm gebakken ei als je dat wilt.

Slapen doe je hier ook uitstekend, je hebt geen lawaai van buitenaf.

Misschien de kerktoren vanaf half 7 ,Die slaat dan een paar keer.

Savonds na 10.00 uur luidt de klok niet meer.

De skibus is aan de overkant van het pension.

Met kerst of oud en nieuw een geplande fondue avond.(zonder bij te betalen).

Hele gezellige bediening, hebben altijd tijd voor je.

Gewoon heen gaan en lekker van de wintersport genieten.

Je kan alleen vanaf 16.00 uur pas weer een biertje /drank halen in de barruimte.

De kamer is ook prima en netjes.

Skiruimte is wat verouderd.

Goed familiehotel met fantastisch eten

Anja En Hub
15-9-2016

Keuzemenu, vriendelijke mensen, opgeruimde nette kamers met tv. en safe/balkon.

Gewoon goed

banno
21-3-2013

Eenvoudige maar goede plek om te verblijven. De mensen zijn erg vriendelijk , het eten half pension is goed geregeld ! We zagen de slagen flinke stukkken vlees brengen dus de kok maakt alles zelf klaar. Prijs kwaliteit verzekerd. Geen lift maar met 2 trappen naar de 2e verdieping de verbinding naar solden kan via de bus gemakkelijk worden genomen de bushalte is aan de overkant van de weg en met 15 minuutjes ben je dan altyd onder aan de lift

prima

Jurgen Zwaan
19-7-2012

Een gezellig familie hotel. De skibus stopt voor de deur.

Het ontbijtbuffet is altijd goed verzorgd. sávonds servern ze een 3 gangenkeuze menu.

De prijs-kwaliteit verhouding is helemaal goed!

zeer goede prijs kwaliteit

Coen Benny
17-3-2011

hebben hotel bezocht in zomer. Zeer vriendelijke bediening, lekker eten, verorgde kamers, gaan zeker terug...

Top hotel

Wintjens
6-1-2010

Wij hebben 3 jaar in dit hotel gelogeerd goed bevallen.

Wel is er tegen over het hotel een kerk en de kerkklok gaat 's-morgens vroeg je hebt dus geen wekker nodig.

Grote kamers, heerlijk eten elke dag keuze uit 2 hoofdgerechten.

Het enige nadeel is als je eerder terug komt kun je alleen maar op je kamer zitten.

De bar en dinerruimte gaat pas 16.00-16.30 uur open.

wij gaan voor het derde jaar op rij

paul claessen
9-6-2009

propere kamers met douche of bad en wc, uitgebreid ontbijt en 's avonds een keuzemenu. prima kwaliteit/prijs verhouding

2008

Zeer goed hotel. Prima verzorging.

Marilse
1-8-2008

Een uitstekend hotel geleidt door een familie. Ligt heerlijk rustig( m.u.v van de kerkklok welke vroeg klinkt.

Het onbijt en het keuze menu is zeer goed verzorgt en lekker.Skipistes van Sölden zijn met de gratis skibus of met eigen auto binnen 10 minuten te bereiken.

Wij komen hier geregeld en zijn zeer tevreden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergfriede in Huben (Imst), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergfriede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.