Appartement

• Ligging t.o.v. pistes9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienschlössl Harmonie voor je op een rij gezet:

4 reviews over Appartement Ferienschlössl Harmonie in het Nederlands

Wij keren zeker terug voor een heerlijke vakantie!

Evy De Win
17-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super leuke accomodatie. Mooi en heel verzorgd 👌 Zeer vriendelijk onthaal . Ideaal gelegen in de nabijheid van verschillende skipistes. Lekkere restaurants in de buurt of je kan gezellig samen koken in het appartement.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch appartement

Piet van den Hout
30-8-2014

Dit is het neusje van de zalm, wat een prachtig appartement. Je wordt er heel vriendelijk ontvangen, en dan wordt er uitgelegd wat er in de omgeving allemaal te doen is. De appartementen zijn zeer schoon, en ruim het is er heerlijk wonen. Ik kom al 35 jaar in Oostenrijk en nog nooit in zo'n mooi appartement gezeten, wij gaan zeker terug naar Ferienschlössl Harmonie. Ik was hier met mijn vrouw en onze kleinzoon, die heeft genoten van het wandelen in de bergen.

Gereisd Met partner in januari 2014

prachtige woning

johan couck
21-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6
  • Ligging t.o.v. pistes6

Met onze familie hebben we er een mooie vakantie doorgemaakt. Zeer mooie kamers, prachtige en sfeervolle inrichting. Vriendelijke, behulpzame en meelevende uitbaters van huis Harmonie. Aan te raden is het uitgebreid ontbijd. Komen deze winter zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 15 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend verblijf!

Ernest
9-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ferienschlössl Harmonie is echt een aanrader. Door de zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangt voel je je direct thuis. Je wordt welkom geheten met een drankje en ondertussen worden de bezienswaardigheden in de buurt verteld.

Het gebouw is net nieuw (eind 2010). De kamers en douche zijn zeer schoon. Er is keuze voor kamers met ontbijt of verschillende grootte en luxe appartementen.

Er is een parkeergarage onder het gebouw waar je je auto neer kan zetten. De skibus stopt echt pal voor de deur en met de bus ben je in zo’n half uur bij het skigebied van Warth. Het dorpspleintje en de supermarkt zijn slechts 100 meter verderop.

Gereisd Met partner in Sat Feb 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienschlössl Harmonie in Holzgau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienschlössl Harmonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.