Vakantiehuis Ferienhaus Lumper

Vakantiehuis Ferienhaus Lumper

7.3Goed

Oostenrijk, Tirol, Holzgau

Op vakantie geweest naar Ferienhaus Lumper?

7.3Goed

• 7.3Ligging t.o.v. pistes
  • 6.7Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

3 reviews over Vakantiehuis Ferienhaus Lumper

• 6Erik03-03-2015

Praktisch en groot huis ideaal voor grote groepen.

Wij waren met 19 man. Het huis is groot en heeft voldoende leefruimte voor groepen. Parkeren kan voor de deur voor ong.5 auto's. Wij hadden de de 1e etage en de kelder. Op de begane grond zat een andere familie. Beide gedeeltes zijn van keuken en badk. voorzien, dus je kan gewoon naast elkaar leven. In de kelder is een grote eetruimte met keuken met prof. apparatuur. Wel weinig werkruimte. Vooral afwasmach. was zeer praktisch. De staat van de koffiezetters waterkoker ed. was slecht. In een ruimte staat een tafeltennistafel. Let op! Alleen de mensen die de kelder hebben, kunnen hiervan gebruik maken. Boven waren voor ons de slaapkamers, sommige met balkon. Veel stapelbedden en bij sommige kamers moet je door een andere kamer om binnen te komen. Dit geldt ook voor wastafels en douche. Bedden waren prima. De eigenaresse woont boven en is erg vriendelijk en behulpzaam. In tegenstelling tot de website is er geen TV en hele slechte WIFI die het meestal niet doet!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 8fam. Hein01-03-2010

Groot en prima huis!

Het vakantiehuis is ruim en centraal gelegen in Holzgau. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam! Het huis heeft een mooie grote en praktische keuken. Het woon- en eetverblijf is ruim opgezet met banken tegen de muren aan en stoelen en tafels. Wij hadden niet het hele huis, ook zat er een groep in de woonlaag tussen leef- en slaapgedeelte van het huis. Met de babyfoon is dat prima op te lossen. We waren met 14 volwassenen en 6 kinderen: ruimte genoeg! Naast het huis zit een prima ski-verhuur en het dorp heeft een goede broodjesservice (spar). Warth ligt op 20 autminuten: prachtig skigebied ook voor beginners. De skischool is geweldig. De kids hebben er ski-en geleerd!!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8Patricia en Danny03-03-2008

22-02-2008 t/m 29-02-2008 verbleven wij met 13 volwassenen en 3 kinderen in Ferienhaus Lumper. Wij hadden de kelder en de eerste verdieping tot onze beschikking. De begaande grond verdieping was verhuurd aan een ander gezelschap.De keuken was zeer praktisch voor grote groep. De zitkamer is erg groot met voldoende zitplaatsen. Er is een extra ruimte met een tafeltennis(tip neem eigen batjes en ballletjes mee). Erg makkelijk vonden wij een babyfoon vanwege de verdieping ertussen. Slaapkamers zijn simpel met veel stapelbedden! Echter om beter te kunnen skien moet je met de skibus of eigen vervoer naar Warth. Dit gebied is groter en hier lag wel sneeuw. De piste is Holzgau was dicht i.v.m. te weining sneeuw. Wat wij jammer vonden was dat er geen apress ski was en erg weinig winkels.

Patricia en Danny

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008

1 tip over Vakantiehuis Ferienhaus Lumper

• Erik, 03-03-2015 Rapporteren

In het plaatsje Holzgau is een kleine ski piste. Leuk voor beginners, alleen de sneeuw daar is snel weg bij een beetje zon. Supermarkt, sportwinkels voor de ski verhuur zijn allemaal aanwezig.Je moet even naar de hangbrug lopen. Met de bus naar Warth-Schröcken. Daar is een fantastisch mooi ski gebied met liften naar andere gebieden o.a. Lech. Je kan er ook prima wandelen. Goede vakantie gehad.

0 vragen over Vakantiehuis Ferienhaus Lumper

Vakantiehuis Ferienhaus Lumper info