Holzgau

Reviews over Holzgau

Gezellig

John en Greet
    22-2-2017

Een gezellig dorp met enkele hotels en een tweetal voedingswinkels. Enkele sportwinkels en ook een bakkerij en een heel gezellig cafeetje. Heel veel valt er niet te beleven, al zal dit waarschijnlijk in de zomer wel meer zijn.

Gereisd Met partner in januari 2017

Leuk dorpje met prima verbinding naar ski gebieden

Erik
    3-3-2015

Kleine lokale piste in het dorp met sleeplift. Relatief best duur, maar prima om te beginnen. Alleen als er een beetje zon komt is hij snel bruin. Op woensdag kan je 's Avonds rodelen. Je wordt met een tractor een bergweg opgesleept en dan kan je naar beneden sleeën. Moet je je wel van te voren voor inschrijven. Was erg leuk.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Dorp met muurschilderingen

Rinus
    27-11-2012

Holzgau is een leuk klein dorpje in het stille Lechtal, het ziet er vooral bijzonder uit door de vele beschilderde gevels, het dorp is omgeven door een prachtig bergland en is een uitstekende uitvalsbasis voor het maken van wandelingen.

Gereisd Met partner in september 2010

Een natuur.die ongekend mooi is.

fam_jacobs
    26-7-2012

Een prachtige omgeving zowel in zomer als winter.De nieuwe grootste hangbrug van Oostenrijk,is een bezienswaardigheid,die zonder de natuur aan te tasten tussen twee bergen hangt. Het is een ware uitdaging/beleving om over deze brug te lopen en je zult merken dat je betoverd wordt door het unieke en prachtige uitzicht..

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

EEN TOPPER

Hoste Olivier
    6-1-2010

Een zeer leuk aangenaam en vooral gezellig gebied. Alles in de directe omgeving, eetgelegenheden, supermarkten, bank,.... Zeer gezellige mensen, vriendelijkheid is hun troef. Een zeer goede uitvalsbasis voor mensen die willen skiën in Warth-Shrocken. Het skigebied is vlot bereikbaar met skibus en auto. Wegen worden op geregelde tijdstippen gereinigd. Een zeer budgetvriendelijk dorp.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 17 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Holzgau scoort een 7,6 uit 10, op basis van 39 reviews