Hotel Friedenstersterster

Tonen op kaart

18 reviews over Hotel Frieden

• 9Fam. Bolster16-07-2015

Heel mooi plek!

Fantastische plek om tot rust te komen met adembenemend uitzicht en huiselijke sfeer! Heel kind vriendelijk, lekker eten en gastvrij personeel! Wij gaan dit jaar zelfs een derde keer heen met twee kinderen van 9 en 11 jaar. Top locatie voor wandelliefhebbers!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Joop van Reeuwijk10-08-2013

Uniek hotel

Zeker voor herhaling vatbaar. Omgeving uniek en uitzicht en ligging onwijs mooi. Een rustige buurt. Personeel snel, vriendelijk en zeer behulpzaam. Zaten al-in. Restaurant zeer netjes en het eten top en genoeg. Kamer iedere dag schoongemaakt. Kindvriendelijke accommodatie i.v.m. zwembadje, speeltoestellen en diertjes tennis etc.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Stephanie Timmer - Veldhuizen04-12-2012

Al heeel vaak geweest, niet geteld hoe vaak!

Erg leuk personeel, huiselijke sfeer. Skilift op loopafstand en een niet al te groot gebied maar wel met voldoende uitdaging voor ervaren skiers. Heerlijk zwembad/sauna's om bij te komen. En op donderdag is altijd de gezellige kellerbaravond. Nooit iets te klagen gehad. Ook de prijs valt mee. Honden mag je meenemen vinden ze leuk.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9G.23-02-2011

Uniek uitzicht

Hotel ligt hoog op een berg. Vanaf Schwaz was het zeker nog 15-20 minuten rijden tot aan het hotel. Wij dachten de eerste keer dat we helemaal verkeerd gereden waren. (zijn hier 2 maal op vakantie geweest). Met kinderen is het hier ideaal ze kunnen hier naar harte lust buiten en binnen het hotel spelen en rond rennen. Ligt lekker rustig. Je kan gratis gebruik maken van het tennisveld. En het zwembad is heerlijk, niet te groot maar ook niet te klein. De Familie van het huis is zeer gastvrij. Onze dochter was ziek en de bazin kwam persoonlijk thee met biscuits en tabletten brengen. De kamers zijn ruim en zeer schoon. Wij sliepen hier heerlijk. Uitzicht was echt zeer mooi. Eten was goed alleen niet veel keus. Je kon elke dag kiezen uit 2 menu's, het warm eten was meestal in 4 gangen. Het ontbijt was zoals we altijd gewent zijn Oostenrijk erg goed en uitgebreid, met veel eigen produkten zoals de jam en de honing. S'middags rond 4 uur was er gebak met koffie, en voor de kids vaak ijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 8Frans12-08-2009

Hotel met mooi uitzicht

Kamers voor 2 personen zéér klein en/of zéér kleine douche/wc ruimte[+/- 1m2] Extra bijbetalen voor balkon en TV. Er zijn wel ruimere kamers. Nadeel is dat men met auto of bus[gratis] +/- 8 km dalend naar doorgaande weg moet. Vriendelijke eigenaren /goed eten / mooi en ruim terras met uitzicht.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7traveller02-03-2009

"Uitzicht" hotel

Fantastisch uitzicht op Inntal is het eerste wat opvalt. Voor 2e keer bezocht met kinderen en kleinkinderen. Met 2 andere hotels gelegen nabij middenstation van Kellerjochbahn, afstand 250 meter. Skischool en huur materiaal in hotel. Parkeerruimte matig/redelijk. Wordt niet regelmatig sneeuwvrij gemaakt. Ieder jaar wordt kwaliteit en uitrusting van kamers verbeterd. Uitgebreide wellness met zwembad. Kamerprijzen met toeslagen voor balkon, TV, familie etc waardoor enigzins ondoorzichtig. Met uitzondering Kerst en"carnavals" week gratis 2 uur skiles en materiaalhuur voor kinderen. Oefenpiste met sleeplift voor de deur van hotel. Oude kamers klein en gedateerd, vernieuwing komt eraan. Ontbijtbuffet redelijk. Avondmaaltijden (2 keuzes hoofgerecht) eenvoudig maar voldoende. Personeel (= familie) houdt echter van opschieten. Drankprijzen enigzins aan hoge kant. Veel, vooral Nederlandse gasten met kleinere kinderen, komen regelmatig in de winter terug. Hotel rookvrij m.u.v. barruimte

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 7karin02-03-2009

gezellig familiehotel in klein skigebied

Gezellig hotel met prachtig uitzicht over het Inntal. Gelegen aan blauwe piste en kinderweide. Personeel is heel vriendelijk en attent.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 8sytske van Strien10-02-2009

Op en top Oostenrijkse gemutlichkeit

Een gezellig familiehotel waar je flink in de watten wordt gelegd, waar je geen nummer bent. Niets is te veel.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2008

• 8martijnse15-07-2008

uniek uitzicht !

Familie hotel op 1,5 kilometer hoogte met een relaxte sfeer, mooie omgeving en lekker eten.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in juli 2008