Hochpillberg

Reviews over Hochpillberg

Super uitzicht

G.
    23-2-2011

Op de Hochpillberg hadden wij ons hotel op 1300 meter hoogte. De lift naar de top lag vlak achter het hotel. Het uitzicht is echt super mooi. Na het eten was het heerlijk om op de berg (de Kellerjoch)te gaan wandelen. Er zijn verschillende wandelroutes. Één van die routes leidt je door de "Weg der Sinne", Natuur en Cultuur samen, 6220 passen voor je geest. Is wel grappig want dan moet je soms met blote voeten door mos lopen met gesloten ogen, of een stukje beek op kiezels. Het mooiste aan deze plek is echt het super mooie uitzicht, je kan zelfs Innsbruck in de verte zien liggen. En de koeien lopen op deze hoogte vrij rond dus ook die ontmoet je regelmatig tijdens een wandeling.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2008
Hochpillberg scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews