Hotel Laurin

• Sauna

24 reviews over Hotel Laurin

• 2019
    7Erik19-01-2019

Perfect voor paar dagen, ook met niet ski partner

Een hotel met erg veel sfeer in de algemene ruimtes. Super glazen wand met uitzicht naar obergurgl, over het dal naar de bergen, gaat nooit vervelen. Partner skiet niet maar hier erg fijn om te verblijven. Ook vanwege de mooie en uitgebteide welness! Heerlijk 4 gangen diner avonds!! Wel jammer dat je elke dag dezelfde tafel krijgt en dus wat minder mooi (niet bij het raam) terecht kan komen. De kamer was ruim maar rommelig kwa oude meubels en de onze helaas geen dal zicht. Naar de lift toch wel een stukje lopen, met een lange trap, daardoor wel redelijk vlak. Ski gebied best uitgebreid. En een best pak sneeuw al in november. Helaas wel kunst sneeuw en vooral erg hard samen gedrukt (wat wel een trend is laatste jaren, sneeuw spaar modus). Daardoor ondanks de strak blauwe lucht, wind stilte, bijna lege pistes, totaal geen wachttijden bij de liften, toch niet echt lekker kunnen carven op m'n snowboard, te harde piste...

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in november 2018

• Oude reviews

9Anton Gahler02-12-2017

Zeer goed hotel, uitstekende verzorging

Direct aan de piste, sneeuwzeker,

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9fam laurijssens16-02-2013

zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Aanrader, lekker eten, vriendelijk personeel, zalige welness met echte iglo-hut. Klein minpuntje: je moet nog een trap nemen alvorens je aan de skilift en piste bent.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Mevrouw Bourgeois01-04-2011

geweldig goed hotel

In tegenstelling tot de zeer matige 6,3 beoordeling zijn wij zeer enthousiast teruggekeerd na een week wintersport; vriendelijke mensen,mooie kamers, lekker eten. Een aanrader ook voor skiërs

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

• 8Peter23-08-2009

de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan

Het hotel doet gedateerd aan, vooral de kamers. Daarentegen zijn de kamers schoon en netjes, de bedden zijn prima. Ook het diner (keuzemenu) en ontbijt (buffet) waren prima. De bediening was vriendelijk. Hotel ligt afgelegen van de bewoonde wereld (maar dat weet je van te voeren). Andere hotels in dit dopr waren gesloten, huizen kent dit dorp niet. Maar ach, een kwartiertje rijden en je bent in het gezellige Sölden. De omgeving is perfect. Voor kinderen is er in en rondom het hotel niet veel te beleven, tenzij ze van bergwandelen houden. Al met al hebben wij (3 weken in augustus 2009) een prima vakantie gehad. We zouden gerust terug kunnen gaan naar dit hotel, gelet op de prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 8Ton en Marian de Jong15-03-2009

Prima hotel in perfect skigebied

Wij verbleven van 7 maart - 14 maart 2009 in dit hotel en zijn erg enthousiast. Dicht bij de pistes, schone ruime kamers en welnessruimte is voldoende. Geen hotel voor kinderen en voor vakantiegangers die houden van shoppen of apres ski. Hotel is uitermate geschikt voor sportieve mensen, die houden van skieen en genieten van uitgebreid ontbijt en goed diner. Wij gaan zeker terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Ton en Marian de Jong15-03-2009

Fantastisch hotel in geweldig gebied

Van 7 maart - 14 maart 2009 in dit hotel geweest. Uitermate vriendelijke bediening. Staan altijd voor je klaar. Schone ruime kamer, welness voldoende. Dicht bij de pistes en geweldig uitzicht vanuit kamer ebn vanaf terras. Zowel onbijt als diner is prima. Gaan zeker terug. In dorp is niet veel te doen, maar wij gaan om te skieen en niet voor apres-ski.

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Jacahe27-02-2009

prima hotel in perfect skigebied

Hochgurgl is een perfect skigebied met brede psites en geen (maar ook echt geen!) wachttijden in het hoogseizoen. dar zijn de prijzen ook naar. Hoetel laurin heeft een voor dit gebied prima prijs/kwaliteitverhouding. Kamers zijn schoon en netjes, het eten is echt goed met voldoende keuze. De eigenaar en zijn vrouw moeten echt met pensioen en zich niet met de gang van zaken in het hotel bemoeien. dan komt de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel echt goed tot zijn recht. De gang naat de piste is een goede warming up! Een zeer aan te bevelen hotel voor gezinnen waarvan de ouders de kinderen zelf vermaken!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

• 5Fam Holtrust03-02-2009

Redelijk

Laurin is een redelijk hotel. Eten is OK. Interieur is bijzonder stoffig door allerlei vrij oude kunstplanten waarmee men mislukt denkt er wat extra mee te kunnen maken. Alles is sober en viel ons behoorlijk tegen. Je kan niet naar het hotel skien en moet goede benen hebben om hier vandaan naar en van de pisten te komen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2009

• 8Nini04-03-2008

Het is een mooi skigebied, maar je moet nog wel een trap op van een kleine 50 treden. Het hotel was erg warm, muv de kamer van 1 persoon in ons reisgezelschap waar de verwarming het niet goed deed. Dit is ook niet goed opgelost. Het eten was erg goed, wij hebben het hier prima naar onze zin gehad.

Gereisd met familie in februari 2008

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
      • Overige servicesKluis, Schoenpoetsservice

• SaunaFinse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad