Hotel Almhofsterstersterster

• Sauna
Tonen op kaart

23 reviews over Hotel Almhof

• 10Fam. Hobo11-02-2019

Absolute aanrader, dit voelt als thuiskomen!

Dit hotel heeft alle praktische voorzieningen voor een geslaagde familievakantie onder één dak. Geen complex vloerenplan. Verder mooie kamers met bad of douche, tv en wifi. Skischool, materiaalverhuur en kluisjes in de kelder, van waar je makkelijk van en naar de piste loopt. Op de bovenste etage sauna / welness voor ontspanning. Mooi restaurant met diverse hoekjes en knusse ambience. Zeker geen eetschuur. Heel praktisch en prettig met kinderen. Vooral i.c.m. de goed ingedeelde skilessen en bijhorende ruime middagpauze om in alle rust te kunnen eten in het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

• 8yvonne07-08-2012

tophotel

Zulke vriendelijke mensen, prima bedden, zalig eten kortom een heerlijk rustig hotel ( onze wc was wel in de badkamer)

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 6piet01-02-2012

Is te doen

Het hotel Hoch Fugen is niet super, maar is te doen

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9sevenrmen30-01-2012

Aanrader!

Hotel Almhof maakt waar wat het belooft: mooie kamers, goed eten, sfeervol, bijzonder vriendelijk en direct aan de pistes. Alleen jammer dat in de sauna veel badkleding gedragen wordt.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9stel uit assen02-08-2011

Prachtige omgeving en super hotel

Dit hotel was in een woord super!!! Echt een aanrader voor mensen die van wandelen houden.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Mika10-04-2011

Super, voor herhaling vatbaar!

Mooie ruime 2-4 persoonskamer, aparte toilet, naast de badkamer. Elke dag reiniging. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, soms teveel keuze. 's Avonds een heerlijk 5-gangen diner, waarvan je het hoofdgerecht 's morgens zelf koos. Hierbij keuze uit een vlees-vis-of vegetarisch gerecht. Ligging aan de piste, lekker praktisch. Helaas het skigebied Zillertal arena niet kunnen ontdekken, maar lijkt heel veel mogelijkheden te bieden. "Dorp" zelf biedt weinig, is duidelijk alleen op skiën gericht. Voorzieningen in het hotel meer dan goed, ook de ligstoelen stonden gereed op het terras, waarvan je een geweldig uitzicht hebt op de pistes. Zeer vriendelijke personeel.

Jammer van die gillende en rennende Nederlandse kinderen, die blijkbaar nog steeds buiten het seizoen op vakantie mogen. Jammer dat je dat als buitenstaander allemaal "leuk en goed" moet vinden, terwijl wij doelbewust buiten de schoolvakantie weggaan.

Gereisd met partner in maart 2011

• 9Mika10-04-2011

Super, voor herhaling vatbaar

Zeer ruime 2-4 persoonskamer, met 2 personen bezet. Aparte wc, niet in de badkamer! Ontbijtbuffet zeer uitgebreid, zowat teveel keuze. Elke avond een uitgebreid 5-gangen menu, waarvan je het hoofdgerecht elke ochtend zelf uitkoos. Keuze uit het hoofdgerecht: vlees, vis of vegetarisch, voor elk dus iets wils.

's Middags heerlijk in de ligstoel op het terras, uitzicht op de pistes.

In het dorp zelf weinig te doen, het is niet echt een dorp, maar om te skiën meer dan genoeg. Pistes rondom het hotel erg leuk, niet de aansluting naar de rest van het Zillertal geprobeerd, maar dat lijkt zeer goed mogelijk. Kortom een supervakantie!

Jammer van die zeer vervelend door de gangen rennende en gillende Nederlandse kinderen, blijkbaar kan er toch buiten de schoolvakanties nog steeds op vakantie gegaan worden met schoolgaande kinderen.

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Yvon06-04-2011

Geweldige skivakantie bestemming.

Prima hotel. De kamer wordt elke dag schoon gemaakt, elke dag schone handdoeken en de bedden worden dagelijks weer netjes opgemaakt. Er is vriendelijke bediening en de ligging van het hotel t.o.v. de pistes is perfect. Een groot ski-gebied!! Ski verhuur lekker makkelijk onder in het hotel. Goed ontbijt en goed avondeten. Bijbestellen is geen probleem. We hebben het wederom heerlijk naar ons zin gehad. Op naar een volgende keer.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Jack12-03-2011

Goed hotel met prima prijs/kwaliteitsverhouding

Ligging is prima met bijbehorende skischool en skiverhuur. Eten is goed en extra wensen worden zonder problemen verzorgd. Aanrader dus.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 8RPG Jongkind08-03-2011

Goed degelijk Oosterijks Hotel

Goed hotel vrijwel direct aan de piste gelegen. Uitgebreid ontbijtbuffet. 3 gangen keuze menu wel niet super culinair is maar gewoon goed. Je krijgt wat je wilt hebben en als de kinderen iets niet lusten wordt het net zo makkelijk verandert. De speelkamer voor de kinderen is een ramp. Hier staan wat oude bankstellen en voor de rest is er weinig te spelen. In de zomer lijkt het mij een goed hotel voor wandelaars maar niet een hotel om met kinderen naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• TemperatuurregelingOpen haard
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenMassages