Hochfugen

We hebben een aantal aanbieders voor Hochfugen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hochfugen voor je op een rij gezet:

Reviews over Hochfugen

Een gebied waar je terug blijft komen.

Grace Wabbijn
    27-1-2019

Hochfügen is een ontzettend veelzijdig gebied. Of je nu een beginner bent of gevorderd, er is voor ieder een ideale piste. Ook vind je er genoeg gezellige reataurantjes om tussen de afdaling door lekker bij te komen. Wij verbleven zelf in een chalet in Fügen. Er rijden iedere ochtend meerdere bussen naar Hochfügen. Je kunt ook in Fügen de gondel nemen en vanuit Fügen naar Hochfügen skieën. Het is een plek waar je absoluut een keer terug wilt komen.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel sneeuw plezier!

Graaf
    21-1-2019

Zeer mooi skigebied, rijden genoeg bussen, veel sneeuw, vriendelijke mensen en leuke plaats. Als de bus vol zat dan was het maar een kwartiertje wachten op de volgende! Ondanks de grote hoeveelheid mensen geen last van drukte omdat het skigebied uitgebreid is. Pistes zijn mooi! Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in december 2018

Leuk en mooi

Marloes van der Sluis
    21-1-2019

We zijn elke dag in Hochfügen wezen skiën. Hochfügen is erg sneeuwzeker en de sneeuw was daarom ook perfect. Daarnaast was het er niet te druk. Vanaf Hochfügen kun je naar Kaltenbach skiën. Het skigebied is niet heel groot, maar je kunt toch wel meerdere kanten op. Er rijden veel bussen vanaf fügen naar Hochfügen toe. Deze bussen zijn wel altijd erg vol, waardoor je met regelmaat moet staan in de bussen; dit is niet heel prettig. Maar het mooie uitzicht en de fantastische sneeuw maken veel goed!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Leuk gebied voor gehele gezin

Sandra
    15-2-2016

Hochfuegen is niet echt een dorpje, meer een verzameling accommodaties rondom de liften. Het zijn mooie, karakteristieke huizen. Het ligt hoog, waardoor het sneeuwzeker is. Er zijn voldoende restaurants, nagenoeg geen apres ski. Voor de starters is er een leuke oefenpiste.

In de ochtenduren waren de pistes druk, na de lunch waren de pistes heerlijk leeg! Mooie pistes en volop mogelijkheden naast de pistes.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016
Hochfugen scoort een 8,5 uit 10, op basis van 6 reviews