Hochfilzen

We hebben een aantal aanbieders voor Hochfilzen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hochfilzen voor je op een rij gezet:

Reviews over Hochfilzen

Prijs gunstig en goede ligging

fam.Cuijpers
    16-3-2018

Rustig dorpje met 1 supermarkt en 1 bakker maar mooi centraal gelegen en met heel veel mogelijkheden tot verschillende skigebieden. Gratis trein met de gastenkaart tot aan Worgl en gratis skibus naar leogang of fiberbrunn. Mooie uitstapjes naar st Johan en Kirchberg door het prachtige landschap en dit gratis met de trein. Steinplatte is een aanrader voor zowel beginners als gevorderde prachtige blauwe pistes.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk, klein gezellig dorpje

Riekje van den Berg
    9-10-2008

Hochfilzen is een klein gezellig dorpje en maakt onderdeel uit van Schneewinkel. Dorp is klein en er is niet bijzonder veel te doen. Een paar restaurantjes, een kroeg, een supermarkt, bakker allemaal aanwezig. Sfeer in het dorp is prima. Uitgebreide langlaufmogelijkheden. Skiën is mogelijk maar na 1 dag heeft de gevorderde skiër het wel gezien. Aan de andere kant van de berg komt men in St. Jacob im Haus waar een BOBO kinderpark is en goede mogelijkheden voor beginners. Voor het echte werk gaan we naar Fieberbrunn (ook een leuke skischool voor kinderen). In Fieberbrunn ook het AUBAD. Binnen en buiten zwembad en ook voor de winter zeer goed te doen met kinderen want een glijbaan binnen van 65m) Ook een saunacomplex. Ook goede skimogelijkheden in Leogang. Asitz bahm op 9 km en prima te bereiken. Hochfilzen: klein maar fijn en door de centrale ligging een heleboel mogelijkheden (ook in de zomer overigens!!(

Gereisd Familie in maart 2008

wij gaan al jaren naar hochfilzen met een groep vrienden 1

samawesi
    16-2-2005

wij gaan al jaren naar hochfilzen met een groep vrienden varierend in leeftijd van 1 tot 55 jaar. het is geen grote plaats en er is niet veel te doen. dat vinden wij niet belangrijk. wij vinden de sfeer belangrijk aan de piste (in het enige restaurant), het gebied (helemaal super omdat je zo in fieberbrunn, saalbach of steinplatte zit). willen we drukte en heftige apres-ski dan zoeken we het op. Willen we gewoon gezellig aan de piste blijven hangen of terug naar ons appartement, dan kan dat ook. Iets meer winkeltjes in het dorp had leuk geweest, maar ook die weten we nu in de wijde omtrek wel te vinden. Kortom: wil je rust in een omgeving met veel diversiteit, hochfilzen!!!

Gereisd Anders in februari 2005
Hochfilzen scoort een 7,3 uit 10, op basis van 10 reviews