Chalet Van Dik Hout

Chalet Van Dik Hout
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,1

3 reviews over Chalet Van Dik Hout in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Myrthe
3-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Super mooi huis. Erg gezellig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis. Aparte berging voor het drogen van eigen materiaalz De bus naar de piste stopt voor de deur. Deze bus zet je boven op de berg af. Ski een klein stukje naar beneden en je bevindt je op de plek waar de gondels naar boven komen, dus geen lange rijen bij de liften ‘s ochtends!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Perfecte vakantie woning voor de wintersport

De Menken keuken
12-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5
  • Ligging t.o.v. pistes5

Beste, We hebben met 9 volwassen personen twee chalets gehuurd. De totale accommodatie was tot in detail goed geregeld. Enige opmerking is dat de haardkachel niet echt super werkte. Voor 6 volwassen personen is het precies groot genoeg. Enige nadeel is de reistijd naar dorp Hippach en de skilift. De skibus stopt voor het chalet dat is dan ook een groot pluspunt.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch chalet #2, beter wordt het niet!

van Ommen
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit chalet is van alle gemakken voorzien. Het chalet beschikt over alles wat men nodig heeft voor een onbezorgd verblijf in het Zillertal. Wij, 4 volw., konden heerlijk tot rust komen na een lange dag wintersport. Het chalet is modern, schoon, ruim en heeft een keuken die zich uitstekend leent voor het maken van een uitgebreide maaltijd.
De bussen richting de skiliften rijden af en aan en stoppen voor de deur. Wij kozen voor eigen vervoer (15-20 min rijden), voldoende parkeerplek bij de lift (eerste week februari). Onderweg voldoende mogelijk voor boodschappen/tanken/pinnen etc. Het chatel ligt wat verder van het skigebied maar als er geen behoefte is aan apres ski of een druk centrum is dit perfect. Wij gaan komen zeker een keer terug!

Gereisd Met vrienden in februari 2017

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Van Dik Hout in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Van Dik Hout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.