Chalet Van Dik Hout

Brenda
5-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een fantastisch chalet is dit! Het voelde als thuiskomen. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Van een wasje draaien tot aan de perfect uitgeruste keuken, het was heerlijk! Ook met (kleine) kinderen is het goed goed toeven. Traphekje is zelfs aanwezig en voor de wat grotere kids een super leuk stapelbed. Het uitzicht is op heldere dagen fantastich. Op het balkon heerlijk genieten van het zonnetje op de loungebank. Menig mens zit er thuis niet zo bij! Wij komen heel graag nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Echt een chalet om van te dromen!

Tom Schot
25-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het feest begint al op het moment dat je de berg opdraait naar boven toe. Bij elke haarspeldbocht wordt het uitzicht mooier en mooier. Eenmaal binnen in het chalet voel je je direct thuis. Alles is heerlijk schoon en mooi ingericht. Wij waren hier in september voor een paar dagen en gingen daarna verder naar Italië maar we hebben echt getwijfeld of we wel verder wilde. We komen zeker terug en dan in de winter want dan is het helemaal spectaculair. Ik zag al dat de skibus letterlijk onder het huis stopt en je zit op een steenworp afstand van de pistes. Kortom een echte aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Wow! Super plek!!

Randi Ezzi
14-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wat een fantastisch mooi chalet! Een fijne plek en je komt er echt 'thuis'. Mooie rustige inrichting en een fijne indeling. Genoeg ruimte en het chalet is lekker fris en schoon! Ook is echt alles aanwezig, dus net zoals thuis. Dit is erg prettig. Er liggen handdoeken, theedoeken, hele keuken is goed uitgerust met een vaatwasser, oven, potten en pannen, servies, bestek. Zelfs een wasmachine en een droger aanwezig! Mocht er een kindje of meerdere kindjes mee zijn naar dit chalet, is dat heel goed te doen. Er is speelgoed, (en speelgoed wat niet van jezelf is, is altijd veel leuker!) een kinderbedje is aanwezig en er is een stapelbed. De bedden liggen overigens heerlijk! Uitzicht is werkelijk prachtig, je kijkt mooi uit over de bergen. Wij zijn er in september geweest, natuurlijk lag er toen geen sneeuw, maar ook dan is er genoeg te doen in de omgeving! En als de zon schijnt, heeft het chalet een heerlijk balkon met een lounge set waar je lekker kunt zitten en genieten! Echt vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Van Dik Hout in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Van Dik Hout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.