Chalet Van Dik Hout

Chalet Van Dik Hout
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,1

1 review over Chalet Van Dik Hout in het Nederlands

Je wilt nooit meer naar huis!

SRJB
13-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wat een heerlijke plek. Stel je voor: in de avond aankomen, je hoopt dat je vakantielocatie is zoals je had gehoopt en dan stap je binnen. De geur van hout geeft je gelijk een huiselijk gevoel. Dan kijk je rond en voel je je meteen thuis. Een heerlijke bank waar je lekker kunt verdwijnen in een boek, open haard, een gezellige eethoek voor het bourgondische leven. Tot in detail is het af, tot en met bijpassend servies, handdoeken, een fantastisch bed, heerlijke douche, een adembenemend uitzicht en heerlijke loungeset op één van de balkons, gewoon alles wat je hoopt maar niet durfde te verwachten. Wat ons betreft écht een aanrader. Na ons bezoek besluiten we dat we hier absoluut vaker naartoe gaan. Rust, stilte en alle comfort in een huis waar je eigenlijk niet meer weg wilt. Een absolute aanrader dus!

Gereisd Met partner in september 2014

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Van Dik Hout in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Van Dik Hout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.