Chalet Van Dik Hout

Chalet Info

Meer chaletinfo

13 reviews over Chalet Van Dik Hout

• 8Myrthe03-02-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Super mooi huis. Erg gezellig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het huis. Aparte berging voor het drogen van eigen materiaalz De bus naar de piste stopt voor de deur. Deze bus zet je boven op de berg af. Ski een klein stukje naar beneden en je bevindt je op de plek waar de gondels naar boven komen, dus geen lange rijen bij de liften ‘s ochtends!

• 2018
    9Wilma21-02-2018

super vakentie gehad in Chalet van Dik Hout

Het is een heel mooi vakantiehuis. Heel gezellig ingericht. Fijne bedden, en een prachtig uitzicht. Het chalet ligt boven op een berg waar de bus recht voor de deur stop. Ideaal voor de wintersport. Prachtig skigebied, maar ook ideaal om te langlaufen en te wandelen.

• 8De Menken keuken12-02-2018

Perfecte vakantie woning voor de wintersport

Beste, We hebben met 9 volwassen personen twee chalets gehuurd. De totale accommodatie was tot in detail goed geregeld. Enige opmerking is dat de haardkachel niet echt super werkte. Voor 6 volwassen personen is het precies groot genoeg. Enige nadeel is de reistijd naar dorp Hippach en de skilift. De skibus stopt voor het chalet dat is dan ook een groot pluspunt.

• 5Ligging t.o.v. pistes

• 8Maddeleen11-02-2018

Heerlijk

Ligt vrij hoog op de berg. Hippach niet lopend te bereiken

• 2017
    9van Ommen12-02-2017

Fantastisch chalet #2, beter wordt het niet!

Dit chalet is van alle gemakken voorzien. Het chalet beschikt over alles wat men nodig heeft voor een onbezorgd verblijf in het Zillertal. Wij, 4 volw., konden heerlijk tot rust komen na een lange dag wintersport. Het chalet is modern, schoon, ruim en heeft een keuken die zich uitstekend leent voor het maken van een uitgebreide maaltijd.
    De bussen richting de skiliften rijden af en aan en stoppen voor de deur. Wij kozen voor eigen vervoer (15-20 min rijden), voldoende parkeerplek bij de lift (eerste week februari). Onderweg voldoende mogelijk voor boodschappen/tanken/pinnen etc. Het chatel ligt wat verder van het skigebied maar als er geen behoefte is aan apres ski of een druk centrum is dit perfect. Wij gaan komen zeker een keer terug!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• Oude reviews

10Lydia Minnebach17-08-2016

Prachtig chalet

Prachtig chalet 2, alles erop en eraan . Mooi en gezellig ingericht . Lekkere bedden om te slapen . Heerlijk om hier je vakantie te vieren met het Schitterende uitzicht op t Zillertall .

• 10ckleijn19-08-2015

Fantastisch chalet

Hele leuke vakantie gehad. Zijn hier nu twee keer geweest,week in de zomer en een week in de winter. Zeer mooi verblijf met een fantastisch uitzicht op het Zillertal. Fijn chalet waar het aan niets ontbreekt.Sfeervol ingericht. Heerlijk genieten bij de houtkachel na het skiën.Ruime kelder voor ski's met een wasmachine en droger.Zeer complete keuken met alles voorhanden wat je thuis ook gewend bent. Perfecte plek zowel in de winter als in de zomer. De skibus stopt voor de deur! Dit chalet is een absolute aanrader.

• 10C k19-08-2015

In 1 woord geweldig!

Hele leuke vakantie gehad.Zijn hier nu twee keer geweest,week in de zomer en een week in de winter Zeer mooi verblijf met een fantastisch uitzicht op het Zillertal. Fijn chalet waar het aan niets ontbreekt.Sfeervol ingericht. Heerlijk genieten bij de open haard na het skiën.Ruime kelder voor ski's met een wasmachine en droger.Zeer complete keuken met alles voorhanden wat je thuis ook gewend bent. Perfecte plek zowel in de winter als in de zomer.De skibus stopt voor de deur!Dit chalet is een absolute aanrader.

• 9peter_paimj23-02-2015

super

Geweldig chalet, alles wat je nodig hebt is er. Mooi uitzicht, Fijne ruimte op de snowboardspullen te laten drogen, zeker als je met de bus meegaat. Zelfs het weer was goed geregeld, een hele week een strak blauwe lucht. Op het balkon was het 20 graden, en dat in februari

• 9Brenda05-01-2015

Zalig!

Wat een fantastisch chalet is dit! Het voelde als thuiskomen. Prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Van een wasje draaien tot aan de perfect uitgeruste keuken, het was heerlijk! Ook met (kleine) kinderen is het goed goed toeven. Traphekje is zelfs aanwezig en voor de wat grotere kids een super leuk stapelbed. Het uitzicht is op heldere dagen fantastich. Op het balkon heerlijk genieten van het zonnetje op de loungebank. Menig mens zit er thuis niet zo bij! Wij komen heel graag nog eens terug.

Met jonge kinderen

0 tips over Chalet Van Dik Hout

1 vraag over Chalet Van Dik Hout

• Ans Kortekaas, 10-02-2018

haarfone

is er een haarfone aanwezig

Chalet info

• Aantal personen5 tot 6