Hotel Neue Post

• 8Ligging t.o.v. pistes

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

53 Reviews over Neue Post

• 10Klein klein26-01-2019

Super

Hele fijne kamers aardig personeel Altijd 5 gangen dineer Heerlijk ontbijt En niet te vergeten het zwembad en sauna Een familie sauna in badkleding en een blote sauna Wij komen hier al 14 jaar en zouden er nog paar jaar willen komen

• 8Iris19-06-2018

Aangenaam hotel

Mooi hotel wel rustig gelegen. Je hebt wel de auto nodig of bus om ergens naar toe te gaan. Goede ontvangst bij aankomst. Geven voldoende informatie mee. Er is gratis een ondergrondse parkeergarage en er staan ook fietsen gratis ter beschikking van de gasten. Het ontbijt is zeer uitgebreid. Je hebt echt alles. Het avondeten is al even subliem. Kamers zijn wel aan een opknapbeurt toe. Overal ligt vasttapijt en die is op sommige plaatsen niet zo proper. Kamers worden elke dag wel degelijk schoongemaakt. Maar de temperatuur op de kamers is warm. Er is nergens airco en er is ook geen frigo op de kamer en dit had ik wel verwacht voor een 4 sterren hotel. Het hotel is een aanrader alhoewel de kamers een opfrisbeurt kunnen gebruiken.

• 8Lynn17-06-2018

Prima hotel

Leuk en aangenaam hotel. Bij aankomst krijg je voldoende uitleg én info aan de receptie. Auto kan je gratis parkeren in de ondergrondse garage. Er staan ook voldoende gratis fietsen ter beschikking van de hotelgasten. Dit is wel handig want Mayrhofen ligt op 4 km. Je kan met de bus maar een fietstochtje naar daar is altijd leuk. Het eten is hier supér lekker. De kok verdient zeker een dikke pluim. Als je iets niet lust heb je altijd keuze uit 3 andere mogelijkheden. Maar....de kamer heeft wel een opfrissing nodig en bij warm weer is het op de kamer vééél te warm. Geen airco en ook geen koelkastje op de kamer. Dit vind ik een minpuntje voor een 4* hotel. Als je iets fris wil drinken moet je naar de hotelbar. Kamer wordt elke dag gekuist. Ook elke dag proper badhanddoeken. Kort samengevat... een goed en zeer rustig gelegen hotel met énorm lekker eten. AL het personeel zijn aangename mensen. Ze helpen je steeds verder op een vriendelijke manier. Wij gaan misschien nog een keer terug.

• 10Haest stan01-07-2017

Prima hotel met alles erop en eraan

De massage kan ik niet aanraden,maar voor de rest is hier alles piekfijn in orde. Eten,properheid,personeel ,enfin,alles verdiend een dikke 10,met als parel op de kroon:Suzanne die oog heeft' voor alles wat er reilt en zeilt in dit mooie hotel. Proficiat en ,bij leven en welzijn,zeker tot ziens!......

• 9Jose.wynsberghe18-02-2017

Een aanrader

Reeds verschillende keren geweest !!!! Om optimaal te kunnen genieten van de verschillende skigebieden is het wel aangeraden om met he eigen vervoer te gaan

• 7Ligging t.o.v. pistes
  • 10Jeannette Klein23-01-2017

Heerlijk weer thuiskomen

Heel vriendelijk personeel Heerlijk eten.5 gangen. En nog kaasplanke Helaas als we thuiskomen weer aangekomen Mooi zwembad en sauna,prachtige nieuwe kamer. Bed van 2 meter bij 220 We komen hier al 17 jaar. En hopen nog lang te kunnen komen

• 9stubbe08-08-2016

erg goed !!

zoals in meerdere beoordelingen is aangegeven... het is erg fijn dat er direct iemand bij de receptie jou alles uitlegt omtrent het reilen en zeilen in het hotel en ook begeleid naar je kamer. Ook kunnen wij onderstrepen dat er elke dag de gehele kamer opgeruimd en zeer netjes wordt achtergelaten. Inclusief het verzorgen van schone handdoeken, etc. Het bed is elke dag anders opgemaakt en dat is toch weer een verrassing. Ook de nieuwe parkeer garage is erg handig. Zeker als je in de regen aankomt, kan alle bagage droog naar de kamer worden gebracht. Lopen over trappen hoeft niet want er is ook naar deze garage een lift. Verder is ook aan te bevelen om zeker een half pension te boeken, want s'morgens een goed ontbijt en s'avonds een voortreffelijk diner. En vooral het diner is van het 6 gangen, waarbij men alle tijd kan nemen. Bemerkenswaardig is het ook dat het diner geen standaard en elke dag iets anders is, vindt men het gebodene niet lekker, kan er ook altijd iets anders gekozen worden...... helemaal top. Voor oudere kinderen 12+ iets minder, aangezien er niet iets specifieks voor hen georganiseerd wordt. Gewoon ouderwets zelf wat voor en met hun doen is ook goed.

• 10p_troost105-08-2016

Super goed hotel

Goede ontvangst, naar de kamer gebracht, mooie ruime kamer, iedere dag schone handdoeken, kamer schoongemaakt, ontbijt heel goed heel veel keus, diner bestaat uit 6 gangen, bediening is top, en is allemaal heerlijk, vriendelijk personeel, in 1 woord geweldig. Wij komen zeer zeker weer terug naar dit hotel een echte aanader.

• 10F Klein11-01-2016

Thuiskomen in een perfect familiehotel

Al 12 jaar komen we hier,verleden jaar moesten we na 2 dagen terug Ik hoefde maar 2 dagen te betalen ipv 7 dgn waar doen ze dit Er werd meegeleefd en begrip getoond Dus zolang we gezond blijven is dit hotel nr 1 Schone kamers aardige mensen en heerlijk eten Heerlijk zwembad en sauna paradijs op aarde

• 9Scodie27-02-2015

Onveranderd goed

Nog steeds wordt je vriendelijk welkom geheten en gaat iemand je voor op weg naar je kamer. Ze laat je ook de belangrijkste dingen zien.

De kamer is ruim en niet gehorig. De badkamer is schoon. Het bed is prima maar te kort voor iedereen die langer is dan 1m80 en niet schuin wil liggen. Op de TV kan je oa Nederland 1 en BVN vinden.

Het hotel is verder voorzien van een groot zwembad (temperatuur is even wennen), sauna (gekleed en ongekleed gescheiden), bubbelbad en heerlijke douches.

Het ontbijt is uitgebreid. Verse broodjes, croissants en cakejes. Daarnaast vele soorten hartig en zoet beleg, yoghurt en fruit.

Het diner bestaat uit 5 tot 7 gangen. Elke dag is er een saladebuffet, een soep, een voorafje en kan je het hoofdgerecht kiezen (3 wisselende gerechten en 5 vaste). Tenslotte nog een toetje en je kan afsluiten met fruit of kaas.

De skibus richting Mayrhofen stopt direct voor het hotel en brengt je in 5 minuten bij de ligt. Naar de bus voor Zell moet je een klein stukje lopen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• HalfpensionBeschikbaar