Hotel Mösl

Waardeloos Hotel!

Marjolein Fonteijn
25-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes1

Ik zou dit hotel echt aan niemand aanraden!! Het staat bovenop een berg, als er veel sneeuw valt moet je met sneeuwkettingen de berg op rijden, naar boven zitten er echt pittige haarspeldbochten in, niet voor mensen met hoogte vrees. De skibus gaat een keer in het uur.

Het hotel is echt slecht, in de badkamer zit schimmel, het plafond, de voegen, de douchedeuren, onder de rand van de wc zijn poepsporen te vinden en helemaal onder de wc, nou ja de pot ging nog net niet wandelen. De handdoeken zijn verschillend met vlekken en worden niet gewisseld. Het eten, 3 gangen wordt achter elkaar opgediend is slecht en niet te eten!!!! Je hebt dus geen keuzes!

Het ontbijt is niets beter, geen verse broodjes, geen bruine broodje,geen warme dingen(roerei,spek) en voor eieren moet je bijbetalen.

Waardeloos hotel!

Waar voor je geld.

Anoniem
30-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor de prijs die je betaald krijg je waar voor je geld. De skibus die op 50m van het hotel bevind brengt je in 15 minuten op de piste. Geen wachtrij voor de gondel omhoog iedeaal dus. Kamer was ruim en netjes en vermoed twee jaar geleden gerenoveerd. Ontbijd was oke niet erg uitgebreid. Avondeten word in een snel tempo geserveerd en is oke. Het hotel is niet al te groot en dit merk je s avonds waardoor er vrij weinig te beleven is. Je kunt wel een lekker biertje aan de bar drinken.

uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Martin
9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mosl ligt op 1500 meter hoogte en is een echt familie hotel, niet aan de piste maar het busje brengt en haalt je op gezette tijden. De gerenoveerde kamers zijn eigentijds en netjes. Na het skieen kun je een drankje drinken aan de bar en vervolgens aan je tafel gaan zitten en krijg je een 3 gangen diner opgediend. En een salade bar maakt het diner af, met speciale dieetwensen word goed rekening gehouden.

Oude reviews (archief)

Fantastische plek echt super

Edwin Budding
    26-8-2016
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn er 9 dagen geweest 11 augustus om 18:30 uur kwamen wij daar aan en werden vriendelijk ontvangen en konden gelijk aan tafel om te eten, kamer was ook prima , goede douche, goed bed, Ontbijt was ook prima diverse keuze, Avond eten was ook goed, , verder goede service en wij hebben een hond en die was ook nog eens gratis en de omgeving is ook prachtig kunt er prima wandelen, al met al super vriendelijk mensen wij denken erover om er nog eens terug te komen.

Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Gerrit Z
    3-8-2016

Prachtige omgeving, door de hoogte circa 1500 meter heerlijk koele kamers: 1 en 2.

Prima bedden.

Goede service, door autopech op 3 km afstand van het hotel gestrand, eigenaar heeft ons direct opgehaald, en een goed garagebedrijf geadviseerd.

Doordat we een aantal dagen geen auto ter beschikking hadden, is het goed te weten dat er prima busverbinding is, op 100 meter van het hotel!

Het klopt: eten wat de pot schaft,net als thuis! maar wij zijn er 14 dagen geweest, en elke dag een ander 3 gangen menu, ontbijt: ruime keus in kaas en vleeswaren en zoet,meerdere broodsoorten kwark, geen yoghurt of ei.

Ook de speeltuin is de moeite waard, Dennis en Ilse, 12 en 11 jaar oud hebben zich

daar elke dag meerdere uren vermaakt, ook met andere kinderen die in het hotel

verbleven.

Natuurlijk zijn er verbeterpunten: Gebruikte handdoeken op de grond wisselen, niet

opvouwen, en terughangen.

Is na klacht direct hersteld! maar geen garantie.

Broodjes na ontdooien even in de oven, zijn ze

weer prima!

Wifi: 1 euro per 24 uur

Eigenaar/eigenaresse en personeel vriendelijk en benaderbaar.

Al met al: uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Slecht hotel

Fam vd berg
    10-8-2015
    • Ligging t.o.v. pistes6

Het hotel ligt op een prachtige lokatie maar daar is dan ook alles mee gezegd. Het hotel is erg slecht en de familie die het verzorgd is onaardig. Het hotel is oud en de badkamers zijn vies. Er wordt in de keuken en het restaurant gerookt. Het avondeten is van slechte kwaliteit en wordt in rap tempo geserveerd. Veel van het avondeten is ronduit slecht! Het ontbijt is ook helaas slecht. Veel vieze borden en geen fruit, geen verse broodjes, en oude koffie met sigaretten smaak. De kamers zijn erg klein en een familie kamer is volgens de eigenaresse een kamertje met drie bedden erin gepropt. We hadden twee weken geboekt maar zijn na vijf dagen vertrokken naar een hotel in het dal. Via de touroperator hebben we ons geld gedeeltelijk terug gekregen.

Eenvoudig pension met rustige mooie ligging

Rene Bult
    26-7-2015
    • Ligging t.o.v. pistes8

Mosl is een eenvoudig pension, de kamers zijn aan de kleine kant wel een mooi groot (gezamelijk) balkon. De ligging is fantastisch, rustig gelegen, door de houten vloeren een tikkie gehorig maar niet echt hinderlijk. De familie die het runt is vriendelijk maar ook niet meer. Wat ons wel verwonderde is de razend snelle opdiening van het 3 gangendiner, je zit amper en hebt een bord soep voor je staan, bord leeg en het volgende staat er alweer, het is eten wat de pot schaft, maar wij vonden het bijna allemaal heel lekker. Gezien de lage prijs die je hier betaald krijg je waar voor je geld. Het drinken tijdens het diner is inclusief. De gasthof ligt aan de Zillertaler Hohestrasse en die is adembenemend mooi ca 45 km over smalle weggetjes met schitterende uitzichten, leuke bergrestaurants (Zelberg Stuberl) met Tiroler livemuziek, mooie omgeving voor een weekje, daarna heb je het wel gezien. Jammer dat ze geen gratis wifi hebben.
    • Ligging t.o.v. pistes10

Wij komen hier zeker terug...ik herken niets van het vorige verhaal. Maar ik wil wel even vertellen dat als je geen 5sterren geld wil betalen...je ook niet een 5 sterren hotel moet verwachten. Alles is goed geregeld en het eten is ook lekker.hier krijg je Oostenrijks eten zoals ze zelf ook eten...bij het diner nog gratis een drankje.

Wij hebben genoten...speeltuin naast het hotel dus kids ook tevreden ....en je loopt zo de natuur in!

grootste ramp ooit

Patje en Anje
    7-1-2015
    • Ligging t.o.v. pistes2

na reeds 20 jaar bezoek aan oostenrijk zijn we er in geslaagd het minste hotel aller tijden te vinden vriendelijkheid viel nog mee tot je begint te klagen.kamer was klein verre van proper zelfs handdoeken die op de grond lagen om te wisselen werden gewoon mooi terug opgehangen.Wat het eten betreft was regelrecht een schanden, voor een ei 's morgens moest je bijbetalen, waar de broodjes in Oostenrijk zo lekker zijn kregen ze het voor elkaar om ze toch niet vers te serveren,geen yoghurt,geen fruit en zelfs tot 2x toe geen fruitsap.Wat het avondeten betrof moest je maar eten wat de pot schafte, geen keuzemenu en het was meerdere dagen niet te vreten,volgens de eigenaar was ik de enige die kloeg terwijl het halve restaurant zijn eten teruggaf ik hoop dat de mensen die er aanwezig waren (dezelfde periode) mijn toelichting verder bevestigen.

Dit nooit meer!!

Fam. Van Drunen
    20-7-2014
    • Ligging t.o.v. pistes5

Hotel Mosl in Hippach is niet gastvrij en het personeel is niet vriendelijk! Ze nemen niet de moeite om de kamer te wijzen, het 3 gangen diner wordt in een half uur tijd opgediend en is niet te eten. Het ontbijt is karig en de broodjes zijn niet vers. Wij zijn na 1 dag weer vertrokken en komen hier nooit meer. Dit hotel is geen aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Mösl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mösl in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mösl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mösl scoort een 5.03 uit 10 op basis van 16 reviews.