Pension Kiendlerhof

Albert Hoogendoorn
11-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Aardige mensen, goed eten zowel ontbijt als avond eten, prima ligging t.o.v. de ski pistes (bus stopt voor de deur en het is slechts enkele minuten naar de eerste ski lift). Vlak bij het dorp. Kamers netjes en schoon.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg vriendelijke boerenfamilie

M. Miedema
4-8-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijke mensen, service is uitstekend, niets is ze te veel, er wordt zonder moeite een kinderbed gehaald. Het eten is heerlijk, ouderwetse Oostenrijkse boerenkost is geweldig na 't skien, de borrel nadien is altijd weer een feest. Voelt elke keer als thuiskomen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Een geweldig gastvrij pension

Ingrid Miedema-Darwinkel
5-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

De ontvangst is altijd heel gatsvrij. Koffie met een borreltje in de keuken. Het eten is geweldig lekker. Ook het ontbijt is uitmuntend! We voelen ons altijd erg op ons gemak bij de familie. Kamers zijn prima, er wordt zonder probleem een kinderbedje bijgeplaatst. Een uitstekende plek om ski's en schoenen te drogen en een bushalte voor het pension. Kortom: een heerlijke plek om te zijn tijdens de wintersport.

Gereisd Familie in maart 2007

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Kiendlerhof in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Kiendlerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.