Hotel Garberwirt

• Sauna

13 reviews over Hotel Garberwirt

• 8jos11-08-2016

uitstekend

een goed gasthuis,verblijf goed,kamers groot netjes,eten goed keuze uit 4 menu's ,overal kortbij station ,bussen oké

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Henry Ras07-10-2015

Aanrader

Dit is er leuk hotel ruimte kamers en netjes , het avond eten goed iedere dag keuze uit vier menu's .het is een echte aanrader . personeel is vriendelijk en hulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 9Fam Kern18-12-2011

al 7 jaar ons adres in een fatastisch ski-gebied!

prima hotel, met alle faciliteiten voor een gezellige vakantie met vrienden. De familie Pruckl zorgt voor een relaxte sfeer waar "klein en groot"zich lekker kan ontspannen voor en na het skieen. De gerechten zijn niet culinair hoogstaand maar passen in de gezellige familiaire sfeer. eenvoudig doch zeer lekker en smakelijk en voor ieder wat wils. prima uitvalsbasis in een fantastisch mooi ski-gebied.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 8Advandommelen19-03-2011

Prima Hotel

Hotel Gaberwirt in Hippach is een prima locatie, op 3 auto minuten van de lokale gondel naar het skigebied van Mayrhofen. Het eten bij half pension is goed er is keuze uit 4 gerechten waarvan altijd een vegetarisch, met soep vooraf en altijd een nagerecht. Ook is de sauna ruimte net verbouwd deze bestaat nu uit twee etages met o.a 2x sauna en een stoombad en veel bedjes. Wij hebben gebruik gemaakt van de wijnproefavond deze word gegeven door de eigenaar van het hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 7paka02-12-2010

Goed hotel voor een schappelijke prijs

Een goed hotel voor als je niet te veel eisen stelt in je wintersport vakantie Kamer netjes en schoon, eten eenvoudig maar goed. Fijne sauna. Ligging in het Zillerdal perfect, elke dag een andere piste uitzoeken, zelfs naar de gletscher. Wij komen hier terug !

Gereisd met oudere kinderen in maart 2010

• 9Bruno Verhecken08-07-2009

MEER DAN EEN AANRADER !

Voor de tweede maal op rij was hotel Garberwirt onze verblijfplaats tijdens de skivakantie. Wederom was alles piekfijn in orde. Jammer van het slechte weer (veel sneeuwval). Mede hierdoor zijn we er weer niet in geslaagd om alle pistes te verkennen. Daarom hebben we ter plaatse beslist om er nog een jaartje bij te doen. Reservatie werd onmiddellijk in orde gebracht door het Garberwirt-team zodat wij rustig kunnen uitkijken naar 2010 !!!!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Mireille08-01-2009

"Wat een topper"

HET BESTE HOTEL OOIT GEHAD IN 8 JAAR, naar eten toe, vriendelijkheid, behulpzaamheid, PRIJS !!!!! De sauna faciliteiten zijn goed voor een 3* hotel te zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Bruno Verhecken07-03-2008

Dik in orde ! Extra grote kamer voor een gezin van 4. Ligging tov de pistes is eigenlijk nog goed te doen. 2 autominuten verwijderd van de Horbergbahn, 10 minuten van Zell en Mayrhofen, 15 minuten van Kaltenbach en 35 minuten van de Zillertaler gletscher. Keuzemenu uit 4 gerechten (oostenrijks,internationaal,kaartgerecht en vegetarisch). Volgend jaar zullen alvast weer een aantal kamers bezet zijn met krokus !

Gereisd met familie in februari 2008

• 7puk03-01-2007

Het was een geweldig h0tel.. de service was goed en de kamers heel netjes en comfortabel. 's Avonds was het gezellig en het eten was HEERLIJK...|!!!!!!!!!!

groetjes en tot weer ziens

Gereisd in januari 2007

• 7esther25-02-2006

Wij zijn net terug van een week hotel Garberwirdt. Prima hotel. Schone kamers, heerlijk eten. Je kunt ook niet te veel verwachten voor het geld dat je ervoor betaald. Elke avond 3 gangen met een hoofdgerecht keuze uit 4 menu's. Altijd voor elk wat wils. Daarbij elke avond een saladebuffet. Super goede ligging. Wij waren met de auto. 3 minuten vanaf de hornbergbahn, 10 minuten naar zell am ziller en 15 minuten naar kaltenbach. De skibus stopt voor de deur die je overal naar toe brengt.

Gereisd in februari 2006

Hotel Garberwirt info