Gasthof Berghof

Pepplinkhuizen
26-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vooral de mensen....zooooo zorgzaam. Het zijn inmiddels vrienden voor het leven geworden.

Super groot appartement!

Mevr. M
8-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes4

Bovenop de berg gelegen. Je kunt er niet naar toe skiën. Een auto is geen overbodige luxe. Skibus stopt wel voor de deur, maar gaat naar 1 skigebied (of overstappen). Prima eten, verwarmde skiruimte voor de schoenen. Super mooi skiën in de omgeving. Genoeg keuze. En een infrarood sauna! Wij hadden het appartement (op de bovenste gelegen etage). Er zijn ook 'gewone' kamers.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016
2008

rustig,gezellig en mooi

vrienden van toen
21-8-2008

net terug uit Hippach en het was weer als vanouds. We hebben het WEER super gehad. Hartelijk dank voor de gemoedelijkheid.

Gereisd Met partner in Thu Aug 21 2008 19:15:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super!

marian
7-8-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

erg mooi en zeer vriendelijk.minder voor ouderen kinderen maar toch erg leuk voor jonngeren kinderen. erg gezellige mensen. maken graag een babbeltje.

Gereisd Familie in Thu Aug 07 2008 17:54:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn net een enkele dagen terug uit Hippach, Gasthof is

A.B.
6-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes4

We zijn net een enkele dagen terug uit Hippach, Gasthof Berghof. Het is een prima pension; goed eten, prima verzorging en de kamers zijn netjes. De bushalte ligt dichtbij. 's Morgens vertrekken er 2 naar de ski-liften in Ramsau (lift behoort tot de Mayrhofen Bergbahnen), na de middag gaan er 3 terug. Helaas ligt het pension erg hoog op een berg (laatste halte van de skibus), 's avonds kun je dus alleen naar beneden als je eigen vervoer hebt. Taxi kan ook, is wel redelijk prijzig als je maar met weinig personen bent. Toch is dit pension een aanrader! Prijs-kwaliteit verhouding is erg goed! Veel plezier!

Gereisd Met partner in januari 2008
2006

Een goed pension

Marcella en Boris
2-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een goed pension. Vriendelijk personeel, goed eten en schoon. De kamers zijn goed verzorgt. De bushalte is voor de deur, maar het nadeel is dat er weinig bussen langs komen. Je kan dan het probleem krijgen dat je de berg niet meer op of af komt.

Gereisd Anders in Thu Feb 02 2006 16:54:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2005

Een keurig pension

M.C.
30-7-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een keurig pension. Elke avond prima 3-gangen keuze menu. Vriendelijke bediening. Keurige kamers met mooi uitzicht. Ski-bus stopt tegenover het berghof. Wel opletten dat alleen de skibus terug van half vijf hier stopt! De eerdere bussen stoppen een paar haltes daarvoor en gaan dan weer terug. Het is ca half uur met de bus tot aan de piste maar je hoeft dan niet via de drukke gondels van Mayrhofen.

Gereisd Anders in Sat Jul 30 2005 13:57:42 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gasthof info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Berghof in Hippach/Schwendau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Berghof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.